7.12 Гз18 К18 К20
ПЛАН РОБОТИ
з предмета громадянська
освіта
зі здобувачами освіти
на період карантину з 15.10.2020
по 25.12.2020
Урок № 25 7.12.2020
Група. Гз181/9
РОЗДІЛ 5. Медіа і демократія. Свобода, етика і відповідальність
Тема. Суспільні
медіа і їхня місія. Шкільні медіа.
Домашнє завдання:
1.Прочитати
параграф №32; електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html
2.Перегляньте
презентацію «Історія формування сучасного інформаційного суспільства»
(додається) https://naurok.com.ua/urok-z-gromadyansko-osviti-dlya-uchniv-10-klasu-manipulyativniy-vpliv-media-178073.html
3. Дайте письмово відповіді на контрольні
питання (стор. 143)
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
dinamokv1927@gmail.com
Урок № 26 7.12.2020
Група. Гз181/9
РОЗДІЛ 5. Маніпулятивний
вплив медіа
Тема. Маніпуляції в
медіапросторі. Як розпізнати фейкову інформацію, пропаганду
Домашнє завдання:
1.Прочитати
параграф №33; електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html
2.Перегляньте
презентацію «Маніпуляції
в медіапросторі» (додається)
https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-kritichne-mislennya-ta-mediagramotnist-181451.html
3. Дайте письмово відповіді на контрольні
питання (стор. 148)
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
dinamokv1927@gmail.com
Урок № 27 7.12.2020
Група. Гз181/9
РОЗДІЛ 6. Маніпулятивний
вплив медіа
Тема. Роль
медіа у провокуванні конфліктів та поширенні стереотипів. Що таке «мова
ворожнечі», і як її розпізнати
Домашнє завдання:
1.
Прочитати параграфи № 34 електронного
підручника« Громадянська
освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html
2.Перегляньте
презентацію «Медіа і демократія» (додається) https://naurok.com.ua/prezentaciya-media-ta-demokratiya-balans-mizh-svobodoyu-virazhennya-poglyadiv-ta-vidpovidalnistyu-166526.html
3. Дайте письмово відповіді на контрольні
питання (стор. 152 Поміркуйте
)
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
dinamokv1927@gmail.com
Урок № 28
7.12.2020
Група. Гз181/9
РОЗДІЛ 6. Критичне сприйняття та протидія
маніпуляціям мас-медіа
Тема. Достовірність
інформації в мас-медіа. Джерела інформації. Факт та судження. Авторство медіа
тексту.
Домашнє завдання:
1.Прочитати
параграф №35 електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за
редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html
2.Перегляньте
презентацію «Стандарти подання інформації» (додається) https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-standarti-podannya-informaci-180201.html
3. Дайте письмово відповіді на контрольні
питання (стор. 159 Поміркуйте)
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
dinamokv1927@gmail.com
ПЛАН РОБОТИ
з предмета Європейський
вибір України
зі здобувачами освіти
на період карантину з 15.10.2020
по 25.12.2020
Урок № 15
7.12.2020
Група. К181/9
Тема 3. Розширення
Європейського Союзу
Тема. Зміцнення
прав і свобод людини. Розвиток соціальної політики та європейського
громадянства
Домашнє завдання:
1.
1.Прочитати текст сторінок 64-72, написати конспект матеріалу за посиланням
2. Перегляньте відео «Права людини» (додається) https://www.youtube.com/watch?v=-BQ1qlYU3uA
3. Дайте письмово відповіді контрольні питання:
Скільки держав
ратифікували Конвенцію про захист прав людини і основоположних свобод.
Вкажіть дату та мету
створення Євроюсту.
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
dinamokv1927@gmail.com
Урок № 16
7.12.2020
Група. К181/9
Тема 3. Розширення Європейського Союзу
Тема. Розширення
ЄС на Схід. Саміт в Афінах( 01.05.2004)
Домашнє завдання:
1.Прочитати
текст, написати конспект матеріалу за
посиланням http://dspace.onua.edu.ua/bitstream/handle/11300/1248/Golovchen.pdf?sequence=1
2. Перегляньте відео « Політика сусідства»
(додається) https://www.radiosvoboda.org/a/video/29940407.html
3. Дайте письмово
відповіді на контрольне питання:
Вкажіть основні напрямки
розвитку ЄС на найближчі десять років.
Виконане завдання прошу надсилати надсилати на електронну
адресу
dinamokv1927@gmail.com
ПЛАН РОБОТИ
з предмета громадянська
освіта
зі здобувачами освіти
на період карантину з 15.11.2020
по 25.12.2020
Урок № 29 7.12.2020
Група. К201/9
РОЗДІЛ 5. Громадянське
суспільство
Тема .Поняття громадянського суспільства. Функції
громадянського суспільства
Домашнє завдання:
1.Прочитати
текст параграфу №23, стр.108-109; електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за
редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html
2.Перегляньте відео « Громадянське суспільство»
(додається) https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-z-kursu-lyudina-i-svit-gromadyanske-suspilstvo-52639.html
3. Дайте письмово відповіді на контрольні
питання (стор. 104)
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
dinamokv1927@gmail.com
Урок № 30
7.12.2020
Група. К201/9
РОЗДІЛ 5. Громадянське
суспільство
Тема. Роль громадян у становленні й функціонуванні
громадянського суспільства.
Домашнє завдання:
1.Прочитати
текст параграфу №23 стр.110-111; електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за
редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html
2.Перегляньте презентацію « Функції громадянського
суспільства» (додається) https://naurok.com.ua/prezentaciya-gromadyanske-suspilstvo-153732.html
3. Дайте письмово відповіді на контрольне
питання (стор. 107)
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
dinamokv1927@gmail.com
Дякую за теми уроків!
ВідповістиВидалити