четвер, 29 квітня 2021 р.

 

30.04.    Гз19

                                               

                                                       ПЛАН РОБОТИ

з предмета громадянська освіта

зі здобувачами освіти

на період карантину з 28.04.2021

 

 

Урок № 17                                                                                         30.04.2021

Група. Гз191/9

РОЗДІЛ 3. Соціокультурна багатоманітність.

 Тема 1. Поняття суспільства. Соціальна структура суспільства Соціальна згуртованість, солідарність і відповідальність. Соціальні цінності Гендерна, етнічна, конфесійна різноманітність. Рівність

Домашнє завдання:

1.Прочитати текст параграфу №14,15; електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html

2.Перегляньте презентацію «Поняття суспільства» (додається) https://naurok.com.ua/prezentaciya-gromadyanske-suspilstvo-153732.html

     3. Дайте письмово відповіді на контрольне питання (стор. 74)

 

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

Урок № 18                                                                                         30.04.2021

Група. Гз191/9

РОЗДІЛ 3. Ефективна комунікація. .

Тема 2. Роль спілкування в житті людини й суспільства. Вербальна й невербальна комунікація.

Домашнє завдання:

1.Прочитати текст параграфу №16; електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html

2.Перегляньте презентацію «Мистецтво спілкування» (додається) https://naurok.com.ua/prezentaciya-mistectvo-spilkuvannya-154617.html

     3. Дайте письмово відповіді на контрольне питання (стор. 77)

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

 

Урок № 19                                                                                        30.04.2021

Група. Гз191/9

РОЗДІЛ 4. Стереотипи та упередження. Дискримінація. Конфлікти.

 Тема 1. Поняття стереотипів і упереджень. Забобони. Шляхи подолання стереотипів Поняття дискримінації.

Домашнє завдання:

1.Прочитати текст параграфу №17,18, 19; електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html

2.Перегляньте презентацію « Стереотипи» (додається) https://vseosvita.ua/library/stereotipi-i-uperedzenna-21562.html

     3. Дайте письмово відповіді на контрольне питання «Поміркуйте» (стор. 96)

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

Урок № 20                                                                                         30.04.2021

Група. Гз191/9

РОЗДІЛ 4. Стереотипи та упередження. Дискримінація. Конфлікти.

Тема Практичне заняття: «Стереотипи та упередження. Дискримінація. Конфлікти.»

Домашнє завдання:

1.Перегляньте  відео  за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=pRSKtLFy8u0 та дайте письмово відповіді на завдання

Які емоції та почуття викликав у вас відеофрагмент?

Чи зустрічались ви з випадками дискримінації за ознакою інвалідності або застаном здоров’я?

Як попередити такі випадки?

2.Перегляньте  відео  за посиланням   «Зовнішність оманлива» та письмово визначити форму дискримінації, представлену у сюжеті:

https://www.youtube.com/watch?v=4yjFFQoT9Nk

3. Питання для роздумів ( письмово):

 У яких сферах життя, на вашу думку, найчастіше зустрічаються агресивні прояви дискримінації?

 Яким чином ми можемо боротися з ними?

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар