10.11 Гз19
К21 Е19 Вт20
ПЛАН РОБОТИ
з предмета Європейський
вибір України
зі здобувачами освіти
на період карантину з 18.10.2021
Урок № 13 10.11.2021
Група. Е191/9
Тема 3. Розширення
Європейського Союзу
Тема. На
шляху до Європейського Союзу. (1980-1990р.)
Домашнє завдання:
1.
1.Прочитати текст, написати конспект
матеріалу за посиланням
https://www.libr.dp.ua/text/grani_2011_5_35.pdf
2. Перегляньте відео «Шенгенська угода» (додається)https://www.dw.com/uk/%D1%87%D0%BE%D0%BC%D1%83-%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0-%D1%83%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B0-%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%B0-%D0%B2%D0%B0%D0%B6%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%B0-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D1%94%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B8-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE/a-44454120
3. Дайте письмово відповіді контрольні питання:
Вкажіть умови для
підписання Шенгену.
Назвіть наслідки
скасування Шенгену.
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
dinamokv1927@gmail.com
Урок № 14
10.11.2021
Група. Е191/9
Тема 3. Розширення Європейського Союзу
Тема. Маастрихський
договір та утворення ЄС
Домашнє завдання:
1.Прочитати
текст, написати конспект матеріалу за
посиланням
2.
Перегляньте відео « Маастрихський договір» (додається) https://www.youtube.com/watch?v=zQaJELRmHbo
3. Дайте письмово
відповіді на контрольне питання:
Вкажіть причини
підписання Маастрихського договору.
Виконане завдання прошу надсилати надсилати на електронну
адресу
dinamokv1927@gmail.com
ПЛАН РОБОТИ
з предмета Всесвітня
історія
зі здобувачами освіти
на період карантину з 18.10.2021
Урок № 9
10.11.2021
Група. Вт 20 1/9
Тема 3. СРСР у другій половині ХХ ст. та його
розпад. Країни Центральної та Східної Європи.
Тема. Нові незалежні держави.
Домашнє завдання:
1.Прочитати
текст параграфу №14 стр.74-75 написати
конспект матеріалу за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/445-vsesvtnya-storya-ladichenko-11-klas.html
2.Перегляньте презентацію «Від перебудови до
розпаду СРСР(1985 -1991рр.).Нові незалежні держави» (додається) https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-vid-perebudovi-do-rozpadu-srsr-1985--1991rr-novi-nezalezhni-derzhavi-104010.html
3. Дайте письмово відповідь на завдання:
1. Зробіть хронологічний
ланцюжок утворення нових незалежних держав після розпаду СРСР.
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
dinamokv1927@gmail.com
Урок № 10 10.11.2021
Група. Вт 20 1/9
Тема 3. СРСР у другій половині ХХ ст. та його
розпад. Країни Центральної та Східної Європи.
Тема Утворення системи світового соціалізму. Кризові явища 60―80-х рр.
ХХ ст. у країнах Центральної та Східної
Європи..
Домашнє завдання:
1.Перегляд
відео уроку посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zECdCTQ7dwE&list=PLzYA4T7rnyZNoSg-vUKVP21uB02xSu5Au&index=10
3. Дайте письмово
відповідь на завдання:
1. Зробіть хронологічний
ланцюжок революцій у країнах Центральної та Східної
Європи..
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
dinamokv1927@gmail.com
ПЛАН РОБОТИ
з предмета громадянська
освіта
зі здобувачами освіти
на період карантину з 18.10.2021
Урок № 21 10.11.2021
Група. К211/9
РОЗДІЛ 4. Стереотипи
та упередження. Дискримінація. Конфлікти.
Тема 1. Поняття
стереотипів і упереджень. Забобони. Шляхи подолання стереотипів.
Домашнє завдання:
1.Прочитати
текст параграфу №17; електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html
2.Перегляньте
презентацію « Стереотипи» (додається) https://vseosvita.ua/library/stereotipi-i-uperedzenna-21562.html
3. Дайте письмово відповіді на контрольне
питання (стор. 81)
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
dinamokv1927@gmail.com
Урок № 22
10.11.2020
Група. К211/9
РОЗДІЛ 4. Стереотипи та упередження. Дискримінація. Конфлікти.
Тема 1.Поняття
дискримінації. Основні форми та прояви дискримінації.
Домашнє завдання:
1.Прочитати
текст параграфу №18; електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html
2.Перегляньте
презентацію « Стереотипи» (додається) https://vseosvita.ua/library/stereotipi-i-uperedzenna-21562.html
3. Дайте письмово відповіді на контрольне
питання (стор. 87)
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
dinamokv1927@gmail.com
ПЛАН РОБОТИ
з предмета громадянська
освіта
зі здобувачами освіти
на період карантину з 18.10.2021
Урок № 15 10. 11.2021
Група. Гз191/9
РОЗДІЛ 4. Громадянська участь у житті суспільства
Тема. Активна
громадянська позиція.
Домашнє завдання:
1.Прочитати
параграф №26 стр118-120, написати конспект електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за
редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html
2.Перегляньте
презентацію «Громадянська
участь у житті суспільства» (додається) https://vseosvita.ua/library/prezentacia-gromadanska-ucast-u-zitti-suspilstva-231572.html
3. Дайте письмово відповіді на контрольні
питання презентації слайдів 13-14
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
dinamokv1927@gmail.com
Урок № 16
10. 11.2021
Група. Гз191/9
РОЗДІЛ 5 . Школа – простір демократії
Тема. Шкільна громада. Взаємодія учнів, учителів,
батьків, шкільної адміністрації в організації шкільного життя.
Домашнє завдання:
1.Прочитати
параграф №27 стр122, написати конспект електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за
редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html
2.Перегляньте
презентацію «Школа – простір
демократії» (додається) https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-skola-prostir-demokratii-241397.html
3. Дайте письмово відповіді на контрольні
питання презентації слайд16
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
dinamokv1927@gmail.com
Немає коментарів:
Дописати коментар