вівторок, 9 листопада 2021 р.

 

    10.11  Гз19 К21 Е19 Вт20                                 

                                                      

ПЛАН РОБОТИ

з предмета Європейський вибір України

зі здобувачами освіти

на період карантину з 18.10.2021

Урок № 13                                                                                         10.11.2021

Група. Е191/9

Тема 3. Розширення Європейського Союзу

Тема. На шляху до Європейського Союзу. (1980-1990р.)

Домашнє завдання:

1. 1.Прочитати текст, написати конспект  матеріалу за посиланням

https://www.libr.dp.ua/text/grani_2011_5_35.pdf

2. Перегляньте відео «Шенгенська угода» (додається)https://www.dw.com/uk/%D1%87%D0%BE%D0%BC%D1%83-%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0-%D1%83%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B0-%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%B0-%D0%B2%D0%B0%D0%B6%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%B0-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D1%94%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B8-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE/a-44454120

      3. Дайте письмово відповіді  контрольні питання:

Вкажіть умови для підписання Шенгену.

Назвіть наслідки скасування Шенгену.

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

Урок № 14                                                                                         10.11.2021

Група. Е191/9

Тема 3. Розширення Європейського Союзу

Тема. Маастрихський договір та утворення ЄС

Домашнє завдання:

1.Прочитати текст, написати конспект  матеріалу за посиланням

http://studies.in.ua/ru/istoriya-gosudarstva-i-prava-zar-h-stran-shpargalk/3789-maastrihtskiy-dogovr-1992-r-utvorennya-yes.html

2. Перегляньте відео « Маастрихський договір» (додається) https://www.youtube.com/watch?v=zQaJELRmHbo

     3. Дайте письмово відповіді на контрольне питання:

Вкажіть причини підписання Маастрихського договору.

Виконане завдання прошу надсилати надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

                                                  

 

 

 

 

 

 

                                                          ПЛАН РОБОТИ

з предмета Всесвітня історія

зі здобувачами освіти

на період карантину з 18.10.2021

Урок № 9                                                                                      10.11.2021

Група. Вт 20 1/9

Тема 3. СРСР у другій половині ХХ ст. та його розпад. Країни Центральної та Східної Європи.

Тема. Нові незалежні держави.

Домашнє завдання:

1.Прочитати текст параграфу №14 стр.74-75  написати конспект  матеріалу за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/445-vsesvtnya-storya-ladichenko-11-klas.html

2.Перегляньте презентацію «Від перебудови до розпаду СРСР(1985 -1991рр.).Нові незалежні держави» (додається) https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-vid-perebudovi-do-rozpadu-srsr-1985--1991rr-novi-nezalezhni-derzhavi-104010.html

      3. Дайте письмово відповідь  на завдання:

1. Зробіть хронологічний ланцюжок утворення нових незалежних держав після розпаду СРСР.

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

Урок № 10                                                                                      10.11.2021

Група. Вт 20 1/9

Тема 3. СРСР у другій половині ХХ ст. та його розпад. Країни Центральної та Східної Європи.

Тема Утворення системи світового соціалізму. Кризові явища 60―80-х рр. ХХ ст. у країнах Центральної та Східної Європи..

Домашнє завдання:

1.Перегляд відео уроку посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zECdCTQ7dwE&list=PLzYA4T7rnyZNoSg-vUKVP21uB02xSu5Au&index=10

3. Дайте письмово відповідь  на завдання:

1. Зробіть хронологічний ланцюжок революцій у країнах Центральної та Східної Європи..

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

                                                     

 

 

 

 

                                                    ПЛАН РОБОТИ

з предмета громадянська освіта

зі здобувачами освіти

на період карантину з 18.10.2021

 

 

Урок № 21                                                                                       10.11.2021

Група. К211/9

РОЗДІЛ 4. Стереотипи та упередження. Дискримінація. Конфлікти.

 Тема 1. Поняття стереотипів і упереджень. Забобони. Шляхи подолання стереотипів.

Домашнє завдання:

1.Прочитати текст параграфу №17; електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html

2.Перегляньте презентацію « Стереотипи» (додається) https://vseosvita.ua/library/stereotipi-i-uperedzenna-21562.html

     3. Дайте письмово відповіді на контрольне питання  (стор. 81)

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

Урок № 22                                                                                        10.11.2020

Група. К211/9

РОЗДІЛ 4. Стереотипи та упередження. Дискримінація. Конфлікти.

 Тема 1.Поняття дискримінації. Основні форми та прояви дискримінації.

Домашнє завдання:

1.Прочитати текст параграфу №18; електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html

2.Перегляньте презентацію « Стереотипи» (додається) https://vseosvita.ua/library/stereotipi-i-uperedzenna-21562.html

     3. Дайте письмово відповіді на контрольне питання  (стор. 87)

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

                                                      ПЛАН РОБОТИ

з предмета громадянська освіта

зі здобувачами освіти

на період карантину з 18.10.2021

 

Урок № 15                                                                                        10. 11.2021

Група. Гз191/9

РОЗДІЛ 4. Громадянська участь у житті суспільства

Тема. Активна громадянська позиція.

Домашнє завдання:

1.Прочитати параграф №26 стр118-120, написати конспект  електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html

2.Перегляньте презентацію «Громадянська участь у житті суспільства» (додається) https://vseosvita.ua/library/prezentacia-gromadanska-ucast-u-zitti-suspilstva-231572.html

     3. Дайте письмово відповіді на контрольні питання презентації слайдів 13-14

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

Урок № 16                                                                                        10. 11.2021

Група. Гз191/9

РОЗДІЛ 5 . Школа – простір демократії

Тема. Шкільна громада. Взаємодія учнів, учителів, батьків, шкільної адміністрації в організації шкільного життя.

Домашнє завдання:

1.Прочитати параграф №27 стр122, написати конспект  електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html

2.Перегляньте презентацію «Школа – простір демократії» (додається) https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-skola-prostir-demokratii-241397.html

     3. Дайте письмово відповіді на контрольні питання презентації слайд16

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар