15.02. Гз23 Мк 23
ПЛАН РОБОТИ
з предмета Всесвітня
історія
зі здобувачами освіти
на період з 1.09.2023
Урок № 22
15.02.24
Група. Гз231/9
Тема 4. «Країни
Центральної та Східної Європи»
Тема. Практичне
заняття. Особливості соціально-економічного розвитку країн Центральної та
Східної Європи.
Домашнє завдання:
1.Використовуючи
матеріал параграфів №13-14, електронного підручника за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/419-vsesvtnya-storya-polyanskiy-10-klas.html
. виконати завдання:
1. Співвіднести персоналії, події та терміни із назвою країни.
- Польща, Угорщина, Румунія, Болгарія, Югославія
-Міклош Хорті, Йон Антонеску, Цар Александр І, Ю.
Пілсудський, Цар Борис ІІІ й,
- Авторитарний режим, О. Стамболійський «Залізна сотня»,
Принц Павло, «санації» («оздоровлення»),
- Конституції 1935 р., Видовданська конституція 1921 р.,
Конституція 1938, заколот 9 червня 1923
р., Революція 1918 р,
ПРИКЛАД: Польща – Ю.Пілсудський – «санація»- Конституція
1935р.
2.Охарактеризуйте соціально-економічний розвиток країн(Польща, Угорщина, Румунія, Болгарія,
Чехословаччина). Результати роботи оформити у вигляді таблиці
Соціально-економічний розвиток
країн
Польща |
Чехословаччина |
Угорщина |
Болгарія |
Румунія |
ЗРАЗОК. У 1920-х рр. економічне становище характеризувалося
зростанням цін, падінням вартості польської валюти, зниженням реальної
заробітної платні, розгулом спекуляції. 1927 р. — Польща отримала великі
позики від англій- ських та амери- канських банкірів. Зросла частка іно-
земного капіталу (у 1928 р. вона становила 33 % загального капіталу
акціонерних ком- паній у Польщі). У 1926–1929 рр. було створено 105 нових
картелів. Підвищився рівень промислового виробництва. |
|
|
|
|
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
dinamokv1927@gmail.com
Урок № 23
15.02.24
Група. Гз231/9
Тема 4. «Країни Центральної та Східної Європи»
Тема Урок узагальнення і тематичного оцінювання.
Домашнє завдання:
1.Виконайте
завдання:
.
Рівень І
1. Як називався законодавчий орган Югославії після
того, як вона стала
конституційною монархією?
А_Палата народних депутатів;
Б Народна скупщина;
В Рада народних комісарів;
Г Вельможне віче.
2. Результатом встановлення режиму Й. Антонеску
був:
А_вступ Угорщини у Другу світову війну на боці СРСР;
Б вступ Австрії у Другу світову війну на боці Німеччини;
В вступ Румунії у Другу світову війну на боці Німеччини;
Г вступ Болгарії у Другу світову війну на боці
СРСР.
3. Наслідком передачі урядом Карої влади в
Угорщині комуністам і соціалістам
було:
А_проголошення Угорської Соціалістичної Республіки;
Б проголошення Угорської Народної Республіки;
В проголошення Угорської Робітничої Республіки;
Г проголошення Угорської Радянської Республіки.
4. До заходів уряду К. Георгієва в Болгарії
належали:
А_розгром комуністичної партії;
Б встановлення королівської диктатури;
В скасування чинної конституції, партій та профспілок;
Г сприяння діяльності ВМРО (Внутрішньої македонської революційної
організації).
А_капітан;
Б капрал;
В адмірал;
Г генерал.
6. «Начальником Польської держави» у 1918–1922
рр. був:
А_І. Мосцицький;
Б О. Стамболійський;
В С. Петлюра;
Г Ю. Пілсудський.
Рівень ІІ
7. Дайте визначення термінам та поняттям: авторитаризм
8. Співвіднесіть дату з подією:
Установіть відповідність між датою та
історичним фактом:
А_1938 р. 1 установлення
диктатури Й. Антонеску;
Б 1939 р. 2 Мюнхенська
змова;
В 1940 р. 3 окупація
Угорщиною Закарпаття;
Г 1933 р. 4 загибель
короля Александра.
Д 1934 р.
9. Оберіть візуальні джерела, які характеризують внутрішню політику СРСР.
|
|
10. Номери наведених понять, термінів і прізвищ проставте у відповідні колонки.
1) «Залізногвардійці»;
2) Корфська декларація;
3) Індустріалізація;
4) «санація»;
5) Судетська область;
6) Юзеф Пілсудський;
7) ТомашМасарик;
8) ЙонАнтонеску;
9) Йосип Сталін;
10) король Александр;
11) «кондукеторул»,
12) сербізація;
13) Голодомор;
14) Національне зібрання;
15) начальник держави;
16) Мюнхенська змова;
17) Відовданська конституція;
18) масові репресії;
19) Установчий сейм;
20) цараністи.
СРСР |
Польща |
Чехословаччина |
Румунія |
Королівство сербів, хорватів і словенців |
|
|
|
|
|
11. Установіть хронологічну послідовність:
А Ризький мирний договір;
Б початок Валдайського повстання в Болгарії;
В державний переворот і встановлення монархічної диктатури в Югославії;
Г завершення розчленування Чехо-Словаччини.
Рівень ІІІ
12.«Даний політичний діяч був професійним
військовим, брав участь
у Першій світовій війні. Після війни
продовжував стрімко просуватися
драбиною військової кар’єри. У 1933 р. його
було призначено начальником
генерального штабу армії. У 1937–1938 рр. він
обіймав посаду
міністра оборони. Диктатор у країні з 1940 по
1944 р. Після Другої світової
війни був засуджений як воєнний злочинець».
1) Про кого йдеться?
2) Назвіть країну, з якою була пов’язана
діяльність цього політичного
діяча.
3) На яку державу був зорієнтований
зовнішньополітичний курс країни
за часів його режиму?
2.Перегляньте відео «Урок узагальнення "Країни Центрально-Східної
Європи"» (додається) https://www.youtube.com/watch?v=Ld_cUk-l5dI
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
dinamokv1927@gmail.com
ПЛАН РОБОТИ
з предмета громадянська
освіта
зі здобувачами освіти
на період з 1.09..2023
Урок № 45 15.02.24
Група. Мк 23 1/9
РОЗДІЛ 6. СВІТ
ІНФОРМАЦІЇ ТА МАС-МЕДІА
Тема. Вплив мас-медіа на
формування громадської думки та власної позиції людини.
Домашнє завдання:
1.Перегляньте відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=WyjcS_fKpy8&list=PLHoFYIviqzNbQ28alaH4-_B_SII54udCj&index=3
2.Прочитати
параграф №30 стр138; електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html
3.Перегляньте
презентацію «Стандарти подання інформації» (додається) https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-standarti-podannya-informaci-180201.html
4. Дайте письмово відповіді на контрольні
питання (стор. 138 Поміркуйте)
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
Урок № 46 15.02.24
Група. Мк 23 1/9
РОЗДІЛ 6. Медіа і демократія. Свобода, етика і відповідальність
Тема Свобода слова. Обмеження
свободи слова. Баланс між свободою
вираження поглядів та відповідальністю. Свобода мас-медіа – критерій
демократичності суспільства
Домашнє завдання:
1.Перегляньте відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=N5IoBjm2P88
2.Прочитати
параграф №31 електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за
редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html
3.Перегляньте
презентацію «Медіа та демократія: баланс між свободою вираження поглядів та
відповідальністю» (додається) https://naurok.com.ua/prezentaciya-media-ta-demokratiya-balans-mizh-svobodoyu-virazhennya-poglyadiv-ta-vidpovidalnistyu-166526.html
4. Дайте письмово відповіді на контрольне
питання (стор. 142 )
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну
адресу
dinamokv1927@gmail.com
Немає коментарів:
Дописати коментар