середа, 14 лютого 2024 р.

 

15.02. Гз23 Мк 23                          

                                                     ПЛАН РОБОТИ

з предмета Всесвітня історія

зі здобувачами освіти

на період з 1.09.2023

 

 

Урок № 22                                                                                         15.02.24

Група. Гз231/9

Тема 4. «Країни Центральної та Східної Європи»

Тема. Практичне заняття. Особливості соціально-економічного розвитку країн Центральної та Східної Європи.

Домашнє завдання:

1.Використовуючи матеріал параграфів №13-14, електронного підручника за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/419-vsesvtnya-storya-polyanskiy-10-klas.html . виконати завдання:

      1. Співвіднести персоналії, події та терміни із назвою країни.

- Польща, Угорщина, Румунія, Болгарія, Югославія

-Міклош Хорті, Йон Антонеску, Цар Александр І, Ю. Пілсудський,  Цар Борис ІІІ й,

- Авторитарний режим, О. Стамболійський «Залізна сотня», Принц Павло, «санації» («оздоровлення»),

- Конституції 1935 р., Видовданська конституція 1921 р., Конституція 1938,  заколот 9 червня 1923 р., Революція 1918 р,

ПРИКЛАД: Польща – Ю.Пілсудський – «санація»- Конституція 1935р.

2.Охарактеризуйте соціально-економічний розвиток  країн(Польща, Угорщина, Румунія, Болгарія, Чехословаччина). Результати роботи оформити у вигляді таблиці

Соціально-економічний розвиток країн

Польща

Чехословаччина

Угорщина

Болгарія

Румунія

ЗРАЗОК.

У 1920-х рр. економічне становище характеризувалося зростанням цін, падінням вартості польської валюти, зниженням реальної заробітної платні, розгулом спекуляції. 1927 р. — Польща отримала великі позики від англій- ських та амери- канських банкірів. Зросла частка іно- земного капіталу (у 1928 р. вона становила 33 % загального капіталу акціонерних ком- паній у Польщі). У 1926–1929 рр. було створено 105 нових картелів. Підвищився рівень промислового виробництва.

 

 

 

 

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

                                                 

Урок № 23                                                                                         15.02.24

Група. Гз231/9

Тема 4.  «Країни Центральної та Східної Європи»  

Тема Урок узагальнення і тематичного оцінювання.

Домашнє завдання:

1.Виконайте завдання:

.

Рівень І

1. Як називався законодавчий орган Югославії після того, як вона стала

конституційною монархією?

А_Палата народних депутатів;

Б Народна скупщина;

В Рада народних комісарів;

Г Вельможне віче.

2. Результатом встановлення режиму Й. Антонеску був:

А_вступ Угорщини у Другу світову війну на боці СРСР;

Б вступ Австрії у Другу світову війну на боці Німеччини;

В вступ Румунії у Другу світову війну на боці Німеччини;

Г вступ Болгарії у Другу світову війну на боці СРСР.

3. Наслідком передачі урядом Карої влади в Угорщині комуністам і соціалістам

було:

А_проголошення Угорської Соціалістичної Республіки;

Б проголошення Угорської Народної Республіки;

В проголошення Угорської Робітничої Республіки;

Г проголошення Угорської Радянської Республіки.

4. До заходів уряду К. Георгієва в Болгарії належали:

А_розгром комуністичної партії;

Б встановлення королівської диктатури;

В скасування чинної конституції, партій та профспілок;

Г сприяння діяльності ВМРО (Внутрішньої македонської революційної

організації).

5. М. Хорті мав військове звання:

А_капітан;

Б капрал;

В адмірал;

Г генерал.

6. «Начальником Польської держави» у 1918–1922 рр. був:

А_І. Мосцицький;

Б О. Стамболійський;

В С. Петлюра;

Г Ю. Пілсудський.

 

Рівень ІІ

7. Дайте визначення термінам та поняттям:  авторитаризм

8. Співвіднесіть дату з подією:

Установіть відповідність між датою та історичним фактом:

А_1938 р.                 1 установлення диктатури Й. Антонеску;

Б 1939 р.                  2 Мюнхенська змова;

В 1940 р.                  3 окупація Угорщиною Закарпаття;

Г 1933 р.                  4 загибель короля Александра.

Д 1934 р.

 

9. Оберіть візуальні джерела, які характеризують внутрішню політику СРСР.

https://history.vn.ua/lesson/world-history-2017-lessons-10-class/world-history-2017-lessons-10-class.files/image032.jpg

 

 

10. Номери наведених понять, термінів і прізвищ проставте у відповідні колонки.

1) «Залізногвардійці»;

2) Корфська декларація;

3) Індустріалізація;

4) «санація»;

5) Судетська область;

6) Юзеф Пілсудський;

7) ТомашМасарик;

8) ЙонАнтонеску;

9) Йосип Сталін;

10) король Александр;

11) «кондукеторул»,

12) сербізація;

13) Голодомор;

14) Національне зібрання;

15) начальник держави;

16) Мюнхенська змова;

17) Відовданська конституція;

18) масові репресії;

19) Установчий сейм;

20) цараністи.

 

СРСР

Польща

Чехословаччина

Румунія

Королівство сербів, хорватів і словенців

 

 

 

 

 

 

 

11. Установіть хронологічну послідовність:

А Ризький мирний договір;

Б початок Валдайського повстання в Болгарії;

В державний переворот і встановлення монархічної диктатури в Югославії;

Г завершення розчленування Чехо-Словаччини.

 

Рівень ІІІ

 

12.«Даний політичний діяч був професійним військовим, брав участь

у Першій світовій війні. Після війни продовжував стрімко просуватися

драбиною військової кар’єри. У 1933 р. його було призначено начальником

генерального штабу армії. У 1937–1938 рр. він обіймав посаду

міністра оборони. Диктатор у країні з 1940 по 1944 р. Після Другої світової

війни був засуджений як воєнний злочинець».

1) Про кого йдеться?

2) Назвіть країну, з якою була пов’язана діяльність цього політичного

діяча.

3) На яку державу був зорієнтований зовнішньополітичний курс країни

за часів його режиму?

2.Перегляньте відео «Урок узагальнення "Країни Центрально-Східної Європи"» (додається) https://www.youtube.com/watch?v=Ld_cUk-l5dI

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

                                                   ПЛАН РОБОТИ

з предмета громадянська освіта

зі здобувачами освіти

на період з 1.09..2023

Урок № 45                                                                                           15.02.24

Група. Мк 23 1/9

РОЗДІЛ 6. СВІТ ІНФОРМАЦІЇ ТА МАС-МЕДІА

Тема. Вплив мас-медіа на формування громадської думки та власної позиції людини.

Домашнє завдання:

1.Перегляньте відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=WyjcS_fKpy8&list=PLHoFYIviqzNbQ28alaH4-_B_SII54udCj&index=3

2.Прочитати параграф №30 стр138; електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html

3.Перегляньте презентацію «Стандарти подання інформації» (додається) https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-standarti-podannya-informaci-180201.html

     4. Дайте письмово відповіді на контрольні питання (стор. 138 Поміркуйте)

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

dinamokv1927@gmail.com

Урок № 46                                                                                          15.02.24

Група. Мк 23  1/9

РОЗДІЛ 6. Медіа і демократія. Свобода, етика і відповідальність

Тема Свобода слова. Обмеження свободи слова. Баланс між свободою вираження поглядів та відповідальністю. Свобода мас-медіа – критерій демократичності суспільства

Домашнє завдання:

1.Перегляньте відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=N5IoBjm2P88  

2.Прочитати параграф №31  електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html

3.Перегляньте презентацію «Медіа та демократія: баланс між свободою вираження поглядів та відповідальністю» (додається) https://naurok.com.ua/prezentaciya-media-ta-demokratiya-balans-mizh-svobodoyu-virazhennya-poglyadiv-ta-vidpovidalnistyu-166526.html

     4. Дайте письмово відповіді на контрольне питання (стор. 142 )

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар