вівторок, 9 квітня 2024 р.

 

11.04.   Гз 22 Гз 23 Мк 23                                   

                                                   ПЛАН РОБОТИ

з предмета Всесвітня історія

зі здобувачами освіти

на період з 1.09.2023

 

Урок № 69                                                                                                11.04.24

Група. Гз 22  1/9

Тема 6. Розвиток культури (1945 р. ― початок ХХІ ст.).

Тема. Річна контрольна робота. Підсумковий урок.

Домашнє завдання:

1. Річна контрольна робота. II курс.

I рівень

І . Тести.( 6 б)

1. Німецькі держави ФРН і НДР утворилися:

    а) у 1947-1948;

    б) 1948-1949;

    в) 1946-1949.

2. Маастрихтська угода, що була підписана в 1992 року передбачала створення:

    а) ЄЕС;

    б) НАТО;

    в) ЄС;

    г) ОБСЄ.

3. Для координації дій комуністів Європи в 1947 році було створено:

а) Комінтерни;

     б) Комінформбюро;

     в) РЕВ;

     г) ОВД.

4. Виведення радянських військ з Афганістану було завершено…

     а) 1988 року;

     б) 1989 року;

     в) 1990 року;

      г) 1991 року.

5. Родоначальником рок-музики був (ла)…

     а) Б. Хейлі;

     б) група «Бітлз»;

     в) Елвіс Преслі.

6. Театр абсурду виник…

     а) у Франції;

     б) Англії;

     в) Німеччині.

7. Вкажіть дату II світової війни:

     а) 1.09.1939р;

     б) 22.06.1941р;

     в) 12.05.1940р.

8. Події 1968 року в Чехословаччині називають…

     а) Оксамитовою революцією;

     б) Помаранчевою революцією;

     в) Жовтневою революцією.

9. Який рік називають «Роком Африки»?

     а) 1960р;

     б) 1962р;

     в) 1976р.

10. Підйом Чилі повязанний з імям…

     а) Ф. Кастро;

     б) Х.Перона;

     в) А. Піночета.

11. Період  «застою» в СРСР відбувся в …

     а) 1953-1964рр;

     б) 1964-1985рр;

     в) 1985-1990рр.

12. Вкажіть прізвище першого космонавта Землі:

     а) Д. Армстронг;

     б) Ю. Гагарін;

     в) В. Терешкова.

II рівень (7-9б).

1. Установіть відповідність між датами і подіями:

а) 1978 рік 1). Ісламська революція в Ірані;

б) 1978-1979 2). Проголошення КНР;

в) 1979 3). Квітнева революція в Афганістані;

г) 1947 4). Кемп-Девідська угода;

д) 1949 5). Падіння апартеїду в ПАР;

е) 1994 6). Утворення держави Ізраїль.

2. Обери правильні відповіді:

1. Які причини виникнення «холодної війни»…

а) протистояння між католицизмом і православ`ям;

б) вимоги США до СРСР повернути борги за ленд-ліз;

в) боротьба за сфери впливу між СРСР і США;

г) сутички між країнами Західної Європи і Азії в азіатсько-тихоокеанському регіоні;

д) різними ідеологічними поглядами між двома найбільшими військово-політичними блоками.

2. У 1970 роки відбулися такі з перерахованих війн (збройних конфліктів)…

а) війна між Іраном і Іраком;

б) «жовтнева» війна між арабськими країнами і Ізраїлем;

в) індо-пакистанський конфлікт через Бенгалію;

г) операція «Буря в пустелі»;

д) операція «Шок і трепет»..

III рівень (10-12б)

IV. Визначте найбільші проблеми людства у ХХІ столітті та шляхи їх розв’язання. Відповідь аргументуйте.

Урок № 70                                                                                                11.04.24

Група. Гз 22  1/9

Тема 6. Розвиток культури (1945 р. ― початок ХХІ ст.).

Тема. Підсумковий урок.

Домашнє завдання:

1.Перегляньте відео урок «Глобальні проблеми світу» (додається) https://www.youtube.com/watch?v=N5KCHcrBCr8

2. Дайте письмово відповіді на питання:

1. Охарактеризуйте поняття «Глобальні проблеми світу».

2. Класифікуйте основні проблеми людства.

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

dinamokv1927@gmail.com

                                                       ПЛАН РОБОТИ

з предмета Всесвітня історія

зі здобувачами освіти

на період з 1.09.2023

Урок № 28                                                                                              11.04.24

Група. Гз 23 1/9

Тема 4. «Передумови Другої світової війни»

Тема. Вісь «Берлін–Рим–Токіо».Нарощення озброєнь.

Політика «умиротворення» агресора. Задоволення територіальних претензій Німеччини: «аншлюс» Австрії та Мюнхенська угода. Антикомінтернівський пакт.

Домашнє завдання:

1.Прочитати текст, написати конспект параграфу №17 ст176-177,  №18 ст.178-180,183, №19ст.184-187електронного підручника за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/419-vsesvtnya-storya-polyanskiy-10-klas.html .

      2.Перегляньте відео «Політика умиротворення агресора напередодні ІІ світової війни» (додається) https://www.youtube.com/watch?v=4JIa5YdKoEQ

3. Дайте письмово відповіді на контрольні питання ст.184

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

Урок № 29                                                                                             11.04.24

Група. Гз 23 1/9

Тема 4. «Друга світова війна»

Тема. Економічне, політичне та воєнне співробітництво між радянським/совєтським та нацистським режимами у1933–1941 рр. Підготовка СРСР/СССР до військового вторгнення в Європу.Англо-франко- радянські/совєтські переговори 1939 р.Радянсько/совєтсько-німецький пакт про ненапад (пакт Молотова- Ріббентропа) та його наслідки для світу.

Домашнє завдання:

1.Прочитати текст, написати конспект параграфу №19 ст187-192 , електронного підручника за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/419-vsesvtnya-storya-polyanskiy-10-klas.html .

      2.Перегляньте відео «Сталін та Гітлер: дружба, скріплена кров’ю » (додається) https://www.youtube.com/watch?v=_EM8AqNQK3Q  

3. Дайте письмово відповіді на контрольні питання ст.192

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

                                                       ПЛАН РОБОТИ

з предмета Всесвітня історія

зі здобувачами освіти

на період з 1.09.2023

Урок № 30                                                                                         11.04.24

Група. Мк 23 1/9

Тема 4. «Друга світова війна»

Тема. Практична робота.      Примусова праця у Третьому Райху. Трагедія в’язнів нацистських концтаборів.

Домашнє завдання:

1.Прочитати текст ст. 239-241електронного підручника за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/419-vsesvtnya-storya-polyanskiy-10-klas.html .

      2.Перегляньте відео «Під знаком ОST: страшні спогади остарбайтерів про перебування в Німеччині» (додається) https://blog-uchitelki-istoriji-galinskoji-alli.webnode.com.ua/vsesvitnya-istoriya-10-klas

3. Дайте письмово відповіді на контрольні питання ст.239-241

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

Урок № 31                                                                                        11.04.24

Група. Мк 23 1/9

Тема 4. «Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період»

Тема. Досягнення науки і техніки.

Домашнє завдання:

1.Прочитати текст, написати конспект параграфу №25 ст. 244-246 електронного підручника за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/419-vsesvtnya-storya-polyanskiy-10-klas.html .

      2.Перегляньте відео «Досягнення науки і техніки, їхній вплив на повсякденне життя.» (додається) https://www.youtube.com/watch?v=UsKCrTF5dqo

3. Дайте письмово відповіді на контрольні питання:

 Яке значення мали наукові відкриття для розвитку техніки.

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар