четвер, 19 березня 2020 р.


ПЛАН РОБОТИ
з предмета громадянська освіта
зі здобувачами освіти
на період карантину з 12.03.2020 по 03.04.2020



                                                       Урок № 52                                    20.03.2020
Група. Мк191/9
РОЗДІЛ 6. СВІТ ІНФОРМАЦІЇ ТА МАС-МЕДІА
Тема. Практичне заняття «Критичний аналіз медіа тексту»
Завдання1. Ознайомитися з текстом.
Критичне мислення - це здатність  аналізувати інформацію з позиції логіки й індивідуально – психологічного підходу;перевіряти її надійність,вірогідність,доцільність тощо для того ,щоб застосовувати отримані результати як до стандартних,так і нестандартних життєвих ситуацій,питань,проблем.Метою медіаосвіти є захист аудиторії від маніпуляційного впливу медіа,навчання  орієнтації в медійному потоці. Аналізуючи медіаповідомлення , ставимо 5 запитань:
«Хто створив повідомлення ?»
«Які техніки використані для того,щоб привернути увагу?»
« Які цінності ,стиль життя та точки зору репрезентовані чи випущені повідомленням?»
«Чому це повідомлення було написане?»
«Як інші люди можуть сприйняти це повідомлення?»
Критерії перевірки достовірності інформації:
        1)Чи відомий автор інформації?
       2) Наскільки ви довіряєте автору?
       3) Що говорять інші джерела?

  Приклади маніпуляцій в ЗМІ:
        1.    «Отруєний сендвіч». Це коли повідомлення починається з відомого незначущого факта,після якого дається вигадка і завершується фактом,який мав місце в дійсності.       
2.     Ефект первинності.  Про   якусь подію джерело інформації повідомляє раніше за інших,але повідомляє у вигідному для себе тлумаченні.І ми розкрили очі «Оце новина!»  й біжимо розповідати  всім стрічним.
3.    Закон передування.Будь яке перше повідомлення про той чи інший факт ,подію робить більш сильний вплив на аудиторію,ніж наступні. Джерело закріплюється в нашій пам’ яті як правдивіше й привабливіше за інші,порівняно  менш оперативно діючі.
4.     Зсув акцентів.Це коли дуже широко,рекламним стилем повідомляється  про щось незначне. А далі.похапцем чи мимохіть –про важливу подію. А все через те ,що власникам ЗМК вигідно відвернути ,а не привернути увагу.
       5.    Метод  «забовтування» .Використовується  коли потрібно знизити актуальність якогось явища чи викликати до нього негативну реакцію. Застосовують його в боротьбі із супротивником,безупинно вихваляючи його ,до місця й недоречно говорячи про його надзвичайні здібності і т.д. Мета –викликати  утому й головний біль у людей,відбити бажання цікавитися тим ,що насправді  являє собою той чи інший кандидат
       6.    Анонімний авторитет.  Давно доведено,що одним з найефективнішим методом є звертання до авторитету. Наприклад : «Учені на підставі багаторічних досліджень  довели…», « Лікарі рекомендують..» при цьому джерело не ідентифіковане ,і жодної відповідальності за помилкове повідомлення журналісти не несуть.
        7.    Принцип контрасту.Теми новинних повідомлень компонуються так,що змушують комуніканта  домислювати в потрібному напрямку. Це особливо помітно під час виборів,коли детально,із смакуванням подробиць висвітлюються внутрішні конфлікти в таборі політичних опонентів.
        8.    Створення асоціацій.Об’єкт  штучно прив’ язується  до чогось такого,що сприймається масовою  свідомістю як дуже погане (чи навпаки-гарне: «Садам Хусейн-арабський Гітлер», «Сталін- це Ленін сьогодні»(рад.пропаганда).  Саме тут і захована чергова пропагандистська пастка.
Завдання2.Тести
1.Визначення 
Критичне мислення -це:
уміння критикувати            уміння аналізувати           уміння спостерігати          інше
2. Наскільки Ви довіряєте новинам? 
Повністю                              50 на 50                               все неправда                      інше
3. Що відбувається частіше:Ви шукаєте інформацію чи інформація шукає Вас? 
я шукаю                                                                              інформація надходить до мене
потрібну шукаю,непотрібна сама знаходить                                                             інше
4. Що дають нам ЗМІ : факти чи власні судження? *
факти                                     судження                             50 на 50                              інше
Інформація це:факт чи судження? 
Факт                                      судження                           факт у власній інтерпретації

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу
  dinamokv1927@gmail.com





Урок № 53                                                                                         20.03.2020

Група. Мк191/9
РОЗДІЛ 6. СВІТ ІНФОРМАЦІЇ ТА МАС-МЕДІА
Тема. Тематична атестація по темі «СВІТ ІНФОРМАЦІЇ ТА МАС-МЕДІА »
1-3 бали
1. Чому мас-медіа називають “четвертою владою”?
2. Яке значення інформації в сучасному суспільстві?
3. Яка взаємодія громадян і мас-медіа в процесі побудови громадянського суспільства?
4-6 балів
1.Чи можливе співіснування цензури й демократії?
2. Що охоплює поняття „свобода слова”?
3. Здатність ЗМІ об’єктивно висвітлювати політичні події — одна з найважливіших гарантій стабільності демократичної держави.
4. Чи може Інтернет бути чинником демократизації суспільства?
7-9 балів
Прокоментуйте
1. ЗМІ допомагають розвитку демократії в Україні.
2. ЗМІ виконують функцію „сторожового собаки’’.
3. Газетна качка (псевдоінформація, вигадана сенсація, а іноді й брехня) — ознака жовтої преси і є засобом боротьби за привернення уваги читачів, збільшення тиражу.
4. ЗМІ — найважливіший інструмент завоювання влади, а отже, і прибутків.

10-12 балів
Чи згодні ви з думкою?
1. В аналітичній доповіді “Про рекламу” сказано так: “У нашому суспільстві реклама — один з могутніх соціальних чинників. Вона не просто “ продає” продукцію, вона нав’язує концепції, цінності, уявлення про наші погляди, які, в свою чергу, визначають нашу поведінку”.
2. Вислів Вольтера: “Я не погоджуюсь із жодним вашим словом, але я готовий померти за ваше право говорити це”.
3. Слова Т. Джефферсона: “Наша свобода залежить від свободи преси, а цю останню не можна обмежувати, не загубивши її цілком. Свобода не така 
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу
  dinamokv1927@gmail.com


ПЛАН РОБОТИ
з предмета Основи правових знань
зі здобувачами освіти
на період карантину з 12.03.2020 по 03.04.2020



                                                       Урок № 1                                    20.03.2020
Група. Е171/9
РОЗДІЛ 1.  Злочин і покарання
Тема. Співучасть у злочині. Поняття кримінального покарання.
Домашнє завдання:
1.    Прочитати параграф №22; електронного підручника«Правознавство 10 клас» за редакцією К. Гавриш за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/405-pravoznavstvo-gavrish-sutkoviy-flpenko-10-klas.html
2.    Перегляньте презентацію «Злочин» (додається) http://www.myshared.ru/slide/1359628/
     3. Дайте письмово відповіді на контрольні питання (стор. 280)

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу
  dinamokv1927@gmail.com

Урок № 2                                                                                         20.03.2020
Група. Е171/9
РОЗДІЛ 1.  Злочин і покарання
Тема. Види покарань
Домашнє завдання:
1. Прочитати параграф №23; електронного підручника«Правознавство 10 клас» за редакцією К. Гавриш за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/405-pravoznavstvo-gavrish-sutkoviy-flpenko-10-klas.html
2.Перегляньте відео «Кримінальна відповідальність неповнолітніх» (додається) https://www.youtube.com/watch?v=50Mjx1g0uhk
     3. Дайте письмово відповіді на контрольні питання (стор. 289)

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу
  dinamokv1927@gmail.com


Урок № 3                                                                                         20.03.2020
Група. Е171/9
РОЗДІЛ 2.  Правова охорона природи. Охорона природи – невід'ємна умова економічного та соціального розвитку України.
Тема. Основні положення екологічного права
Домашнє завдання:
1.Прочитати параграф №21 стр.251-255; електронного підручника«Правознавство 10 клас» за редакцією К. Гавриш за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/405-pravoznavstvo-gavrish-sutkoviy-flpenko-10-klas.html
2.Перегляньте презентацію «Екологічне право» (додається)  https://gdz4you.com/prezentaciyi/inshi/ekologichne-pravo-v-ukrayini-5801/
     3. Дайте письмово відповіді на контрольні питання (стор. 289)

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу
  dinamokv1927@gmail.com

Урок № 4                                                                                         20.03.2020
Група. Е171/9
РОЗДІЛ 2. Правова охорона природи. Охорона природи – невід'ємна умова економічного та соціального розвитку України.
Тема. Основні принципи охорони навколишнього середовища.
Домашнє завдання:
1.Прочитати параграф №21 стр.256-262; електронного підручника«Правознавство 10 клас» за редакцією К. Гавриш за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/405-pravoznavstvo-gavrish-sutkoviy-flpenko-10-klas.html
2. Перегляньте відео «Охорона та використання надр» (додається)  https://ppt-online.org/169252
     3. Дайте письмово відповіді на контрольні питання (стор. 289)

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу
  dinamokv1927@gmail.com


Немає коментарів:

Дописати коментар