вівторок, 20 жовтня 2020 р.

 

Мк18

 

 

ПЛАН РОБОТИ

з предмета Європейський вибір України

зі здобувачами освіти

на період карантину з 16.10.2020 по 15.10.2020

Урок № 1                                                                                         21.10.2020

Група. Мк181/9

Тема 1. Історія європейської інтеграції

Тема. Завдання та характеристика курсу «Європейський вибір України»

 Домашнє завдання:

1. Прочитати текст, написати конспект  матеріалу зі стр. 8-14 електронного підручника  « Європейська інтеграція. Навчальний посібник» за редакцією І.А.Грицяка та Д. І.Дзвінчука за посиланням http://elcat.pnpu.edu.ua/docs/Posibnyk.pdf

2. Перегляньте відео « Історія створення ЄС » (додається) https://naurok.com.ua/prezentaciya-vropeyskiy-soyuz-132253.html

      3. Дайте письмово відповіді  контрольні питання 1,2  (стор. 57)

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

Урок № 2                                                                                         21.10.2020

Група. Мк181/9

Тема 1. Історія європейської інтеграції

Тема. Історичні передумови інтеграційних процесів у Європі.

Європа (2 п.ХХст.).План Маршалла. План Шумана.

 Домашнє завдання:

1.Прочитати текст, написати конспект  матеріалу зі стр. 14-26 електронного підручника  « Європейська інтеграція. Навчальний посібник» за редакцією І.А.Грицяка та Д. І.Дзвінчука за посиланням http://elcat.pnpu.edu.ua/docs/Posibnyk.pdf

2. Перегляньте відео « План Маршалла» (додається) https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-plan-marsalla-246350.html

      3. Дайте письмово відповіді  контрольні питання 3,4 (стор. 57)

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

 

        

 

 

 

 

 

ПЛАН РОБОТИ

з предмета Професійна етика

зі здобувачами освіти

на період карантину з 16.10.2020 по 15.10.2020

 

 

 

Урок № 4                                                                                         21.10.2020

Група. Мк181/9

РОЗДІЛ 1. Професійна етика: виникнення та призначення в суспільстві

Тема. Запити сучасного ринку праці до рівня сформованості ключових компетентностей фахівців металургійної галузі.

 Домашнє завдання:1. Прочитати матеріал,  написати конспект: .основні компетентності учнів ПТНЗ.До ознак ключових компетентностей учнів ПТНЗ відносять поліфункціональність,  надпредметність, міждисциплінарність,  багатокомпонентність, спрямованість на формування критичного мислення, рефлексії, визначення  власної позиції. Крім того, ключові  компетентності  пов’язують  воєдино особистісне  й  соціальне  в  освіті,  відбивають комплексне  оволодіння  сукупністю  способів діяльності, що створює передумови для розроблення індикаторів їх вимірювання; вони виявляються не загалом, а в конкретній справі чи ситуації тощо . Сформовані компетентності випускник ПТНЗ використовує  в  соціальних та інших контекстах залежно від умов і потреб здійснення різних видів діяльності.  Компетентна  людина  застосовує  ті стратегії, які є найприйнятнішими для виконання окреслених  завдань.  Управління  власною діяльністю веде до підвищення, модифікації рівня компетентності людини. Отже, компетентність – це результат діяльності та характеристика освіти. Нижчий рівень компетентності є рівнем діяльності,  необхідним  і  достатнім  для мінімального успіху в досягненні результату. Загалом термін “професійна компетентність” вживається досить часто для оцінки професійних станів особистості.  Є  декілька  визначень  терміну “професійна  компетентність  педагога. Такі цінності включають певні ідеали, переконання й відповідну етичну позицію, без яких неможливе становлення професійної компетентності, котра, на відміну від інших  компетентностей,  не  може  формуватися без  опори  на  громадянські  цінності  й  не  може реалізовуватися  поза  системою  ціннісних орієнтацій. По­друге, процес становлення компетентності як  “доведеної  готовності  до  діяльності” здійснюється тільки в спільній діяльності тих, хто вчить  і  вчиться.  Компетентність  може реалізовуватися  тільки  в  діяльності.  Тому технологічна  компетентність  припускає  як наявність певної життєвої позиції, так і внутрішньої готовності  до  її  реалізації,  і  може  повністю виявитися  тільки  в  реальній  життєвій  або професійній ситуації. компетентнісний  підхід учнівської  молоді  ПТНЗ  передбачає,  що професійна  компетентність  має  бути  одним  з найважливіших  навчальних  результатів професійної  освіти  (разом  з  професійними цінностями  й  досвідом  трудової  діяльності). Професійна  компетентність  майбутнього випускника ПТНЗ  в контексті  його  професійної підготовки має розглядатися як певний проміжний результат. Він має характеризуватися сукупністю об’єктивних  і  суб’єктивних  передумов  для виконання  соціальної і  професійної  діяльності, результатом особистісно­професійного розвитку, який є відображенням відповідності професійної компетентності та фаховим  стандартам.

Психологічна характеристика трудової діяльності та професії1. трудова діяльність особистості має такі головні ознаки: а) соціальна мотивованість та індивідуальна цілеспрямованість; б) предметність; в) соціальність, тобто суспільно-історична природа; г) індивідуальність, тобто індивідуально-еволюційна природа; д) опосередкованість; е) креативність, продуктивність. у системно-психологічній характеристиці трудової діяльності можуть бути виділені такі складові: потреби і мотиви праці, предмет праці, інформаційна основа праці, мета праці (завдання), знаряддя праці з вироблення продукту, фізичне і соціальне середовище, суб’єкт праці.За предметом праці професії поділяються на п’ять типів: 1) біономічні (предмет праці – природа, живі організми): «людина – природа»; 2) технологічні (технічні системи, матеріали, енергія): «людина – техніка»; 3) соціономічні (люди, групи, колективи): «людина – людина»; 4) сигномічні (знакові системи): «людина – знак»; 5) артономічні (художні образи або їх елементи): «людина – художній образ». За метою, або передбачуваним результатом, що визначає професійне завдання, вирізняють такі професії: − гностичні (як розпізнати, розрізнити, визначити, оцінити, розібратися, перевірити); − досліджувальні (як віднайти, придумати, знайти нове знання, зразок, варіант); − перетворювальні (як відповідно до завдання обробити, упорядкувати, організувати, вплинути, обслужити, транспортувати тощо).

2. Професійно важливі властивості особистості працівника . 2.1 Психосоматичні властивості особистості До цього виду професійно важливих властивостей особистості належать ті, що характеризують організм як тілесну основу особистості відповідно до вимог тієї чи іншої професії. Адже відомо, приміром, що професія льотчика вимагає одних антропологічних даних людини (ріст, вага, конституція, моторика, вік, стать тощо), професія актора – інших (зовнішній вигляд, дикція, естетика, пластика тіла тощо). При цьому важливим є ставлення особистості до своїх психосоматичних властивостей – задоволення, незадоволення, самооцінка, прагнення використання одних і компенсація інших тощо. Організм людини, важливим органом якого є мозок як «колиска» психіки, характеризується безліччю ознак.  2. 2.Психофізіологічні властивості особистості трудівника Як психофізіологічні властивості особистості необхідно розглядати ті, що пов’язані із функціональною асиметрією півкуль мозку, часом реакції, статевими та віковими особливостями поведінки особистості, темпераментом. Останній є найбільш важливою у професійному плані складовою психофізіологічної підструктури особистості робітника, яка заслуговує значно більшої уваги, ніж їй приділяють в дійсності. 2.3. темперамент особистості трудівника . Темпераментом називається індивідуально своєрідна, природно зумовлена сукупність динамічних (енергетичних і часових) проявів нервової системи у психіці. Вже більше двох тисяч років тому давньогрецькими і давньоримськими лікарями були виділені чотири типи темпераменту – холеричний, сангвінічний, меланхолічний і флегматичний.

2. Перегляньте презентацію « Основи професійної етики » (додається) https://vseosvita.ua/library/embed/01007b2z-fd07.pptx.html

      3. Дайте письмово відповіді  контрольне питання:

 Які компетентності повинен мати фахівець металургійної галузі. 

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

 

Урок № 5                                                                                         21.10.2020

Група. Мк181/9

РОЗДІЛ 1. Професійна етика: виникнення та призначення в суспільстві

Тема. Загальні принципи і правила ділового спілкування фахівця

Службова бесіда. Переговори.

 Домашнє завдання:

1. Прочитати матеріал, написати конспект за посиланням https://studfile.net/preview/5437557/page:7/

2. Перегляньте презентацію « Як спілкуватися з клієнтом» (додається) https://www.youtube.com/watch?v=X-bGtqXNDoM

      3. Дайте письмово відповіді  контрольні питання

Що означає успішне завершення переговорів

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

Немає коментарів:

Дописати коментар