20.11 Е20 Гз19
ПЛАН РОБОТИ
з предмета Всесвітня
історія
зі здобувачами освіти
на період карантину з 15.10.2020
по 25.12.2020
Урок № 14
20.11.2020
Група. Е201/9
Тема 3. «Провідні
державі світу у 20-30-х рр. ХХ ст.
Тема. Італія.
Іспанія.
Домашнє завдання:
1.Прочитати
текст ст..95-103, електронного підручника за посиланням
https://pidruchnyk.com.ua/419-vsesvtnya-storya-polyanskiy-10-klas.html
.
2.Перегляньте віде « Іспанія» (додається)
https://teachua.com/arhiv-prezentaci/40-vsesvitnja-istorija/1688-ispanija
3. Дайте письмово
відповіді на контрольні питання стр.104
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
dinamokv1927@gmail.com
Урок № 15
20.11.2020
Група. Е201/9
Тема 3. «Провідні
державі світу у 20-30-х рр. ХХ ст.
Тема. Практичне заняття. Політичні
портрети Ф. Д. Рузвельта, Ф. Франко, Б. Муссоліні, А. Гітлера (на вибір).
Домашнє завдання:
1.
Дайте письмово відповіді на контрольні питання стр.131-133 електронного
підручника за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/419-vsesvtnya-storya-polyanskiy-10-klas.html
.
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
dinamokv1927@gmail.com
ПЛАН РОБОТИ
з предмета Всесвітня
історія
зі здобувачами освіти
на період карантину з 15.10.2020
по 25.12.2020
Урок № 11
20.11.2020
Група. Гз191/9
Тема 2. США та Канада. Країни Західної Європи.
Тема. Німеччина. Створення ФРН і НДР. Великобританія
Домашнє завдання:
1.
1.Прочитати текст( стр.41-43, 48-50) написати конспект матеріалу за посиланнямhttps://pidruchnyk.com.ua/766-vsesvitnya-istoriya-11klas-ladichenko-zablockiy.html
2.Перегляньте відео «Німеччина після Другої
світової війни» (додається) https://www.youtube.com/watch?v=xoLpxNRK2cA
3. Дайте письмово відповідь на питання:
1. Вкажіть причини
«Холодної війни».
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
dinamokv1927@gmail.com
Урок № 12 20.11.2020
Група. Гз191/9
Тема 2. США та Канада. Країни Західної Європи.
Тема. Практичне заняття. Європейська інтеграція: здобутки і
труднощі.
Домашнє завдання:
1. Дайте письмово відповідь на завдання
Робота з поняттям
Європейська інтеграція — процес утворення нового типу міждержавних відносин, що
розпочався після Другої світової війни і забезпечив країнам Західної Європи
високі темпи економічного розвитку, соціально-політичну стабільність та
безпеку.
Робота з текстом • Прочитати текст і виконати завдання
до нього.
Інтеграційні процеси у Європі у другій половині XX ст.
• 1948 р. — створення Оборонної Організації Західноєвропейського Союзу (ЗЄС),
до якої увійшли Бенілюкс, Велика Британія, Франція. • 1949 р. — утворення НАТО
— військово-політичного союзу під егідою США (спочатку увійшло 12 країн). 1952
р. — угода про створення «європейської армії» як опори НАТО. • 5 травня 1949 р.
— утворення Ради Європи — міжнародної міжурядової організації, до якої увійшло
23 країни. Головні органи — МЗС, Парламентська Асамблея, при Раді діють Комісія
з прав людини і т. ін. • 1951 р. — створення ЄОВС (Європейське об’єднання
вугілля і сталі). • 1957 р. — створення Євроатому (співробітництво країн у
галузі ядерних досліджень і використання атомної енергії). • 1957 р. —
створення ЄЕС — Європейської Економічної Спільноти («Спільний ринок») з метою
усунення всіх обмежень в торгівлі, ліквідації перешкод для вільного переміщення
«осіб, капіталів і послуг», уніфікації податкових систем, створення валютного
союзу. • 1967 p. — злиття ЄОВС, Євроатому і ЄЕС в Європейські Спільноти. • ОБСЄ
(виникла в результаті нарад з питань безпеки і співробітництва в Європі — перша
відбулася у Гельсінкі в 1975 р.). • Із 1988 р. — розробляння проекту нового
договору про ЄЄ. • 1992 р. — було підписано Маастрихтський договір, що
передбачав створення ЄЄ (Європейського Союзу) — економічного, валютного і
політичного союзу. Органи ЄЄ: Рада Міністрів, Європарламент, Євросуд. 9
листопада 1995 р. Україна стала 37 членом Ради Європи.
Запитання
• Розподіліть
інтеграційні процеси за напрямами: політична, військова, економічна інтеграція.
Процес розвитку й
перетворення цих європейських співтовариств на сучасний Європейський Союз
відбувався шляхом, по-перше, передання дедалі більшого числа функцій управління
на наднаціональний рівень (поглиблення) і, по-друге, збільшення числа учасників
інтеграції (розширення).
Робота
з таблицями • За допомогою підручника за посиланнямhttps://pidruchnyk.com.ua/766-vsesvitnya-istoriya-11klas-ladichenko-zablockiy.html складіть
таблицю «Країни — члени Європейського Союзу».
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
dinamokv1927@gmail.com
Немає коментарів:
Дописати коментар