неділя, 8 листопада 2020 р.

 

    9.11   Гз18  К20 К18                                  

                                                      ПЛАН РОБОТИ

з предмета громадянська освіта

зі здобувачами освіти

на період карантину з 15.10.2020 по 15.11.2020

 

 

Урок № 15                                                                                         9.11.2020

Група. Гз181/9

РОЗДІЛ 5. Школа – простір демократії

Тема. Шкільна громада. Взаємодія учнів, учителів, батьків, шкільної адміністрації в організації шкільного життя.

Домашнє завдання:

1. Прочитати параграфи № 27 стр122-123; електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html

2.Перегляньте презентацію «Школа майбутнього» (додається) https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-shkola-dlya-stalogo-rozvitku---shkola-maybutnogo-161842.html

     3. Дайте письмово відповіді на контрольні питання (стор. 122)

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

 

Урок № 16                                                                                         9.11.2020

Група. Гз181/9

РОЗДІЛ 5. Школа – простір демократії

Тема. Врядування та управління школою. Шкільне самоврядування

Домашнє завдання:

1.Прочитати параграф №27 стр124-125.; електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html

2.Перегляньте презентацію «Шкільне самоврядування» (додається) https://naurok.com.ua/prezentaciya-uchnivske-samovryaduvannya-41728.html

     3. Дайте письмово відповіді на контрольні питання (стор. 123)

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

Урок № 17                                                                                         9.11.2020

Група. Гз181/9

РОЗДІЛ 6. Дитячі й молодіжні громадські об'єднання

Тема. Свобода асоціацій. Дитячі й молодіжні об'єднання й рухи.

Домашнє завдання:

1. Прочитати параграфи № 28 стр126-127; електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html

2.Перегляньте презентацію «Субкультура» (додається)

https://naurok.com.ua/prezentaciya-molodizhni-subkulturi-178994.html

     3. Дайте письмово відповіді на контрольні питання (стор. 129 Перевірте себе)

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

 

Урок № 18                                                                                        9.11.2020

Група. Гз181/9

РОЗДІЛ 6. Дитячі й молодіжні громадські об'єднання

Тема. Створення молодіжної громадської організації.

Домашнє завдання:

1.Прочитати параграф №28 стр128-129; електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html

2.Перегляньте презентацію «Молодіжні організації» (додається) http://www.myshared.ru/slide/1387420 

     3. Дайте письмово відповіді на контрольні питання (стор. 129 Поміркуйте)

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

 

ПЛАН РОБОТИ

з предмета громадянська освіта

зі здобувачами освіти

на період карантину з 15.10.2020 по 15.11.2020

 

 

 

Урок № 17                                                                                        9.11.2020

Група. К201/9

РОЗДІЛ 4. Права дитини

Тема. Практичне заняття: «Європейський суд з прав людини»

Домашнє завдання:

1. Прочитати параграфи № 12; електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html

2.Перегляньте презентацію «Конвенція ООН про права дитини» (додається) https://www.youtube.com/watch?v=ewwyvNYj5Vk

     3. Дайте письмово відповіді на контрольні питання (стор. 53-54)

 

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

 

Урок № 18                                                                                         9.11.2020

Група. К201/9

РОЗДІЛ 5. Механізми захисту прав людини і прав дитини

Тема. Урок повторення й узагальнення. Самостійна робота(тестування)

Домашнє завдання:

1.Прочитати параграф №13; електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html

2.Перегляньте презентацію «Правозахисні організації» (додається) http://www.myshared.ru/slide/1081788/

     3. Дайте письмово відповіді на контрольні питання (стор. 56)

 

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

                                                       ПЛАН РОБОТИ

з предмета громадянська освіта

зі здобувачами освіти

на період карантину з 15.10.2020 по 15.11.2020

 

 

Урок № 17                                                                                         9.11.2020

Група. К201/9

РОЗДІЛ 5. Механізми захисту прав людини і прав дитини

 Тема. Практичне заняття: «Європейський суд з прав людини»

Домашнє завдання:

1.Перегляньте відео «Європейський суд з прав людини» (додається) https://www.youtube.com/watch?v=VHL_sgXVHiE

2. Дайте письмово відповіді на контрольні питання: Які органи займаються питаннями захисту прав людини на міжнародному рівні? У яких випадках ви можете звернутися по захист до Європейського суду з прав людини?

3. Написати твір-роздум за темою «Захист власних прав — особиста чи суспільно вагома справа?».

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

Урок № 18                                                                                         9.11.2020

Група. К201/9

РОЗДІЛ 5. Механізми захисту прав людини і прав дитини

Тема. Урок повторення й узагальнення.

Домашнє завдання:

1. Дайте письмово відповіді на контрольні питання за посиланням https://naurok.com.ua/urok-prava-i-svobodi-lyudini-127272.html

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

ПЛАН РОБОТИ

з предмета Європейський вибір України

зі здобувачами освіти

на період карантину з 15.10.2020 по 15.11.2020

Урок № 13                                                                                         9.11.2020

Група. К181/9

Тема 3. Розширення Європейського Союзу

Тема. На шляху до Європейського Союзу. (1980-1990р.)

Домашнє завдання:

1. 1.Прочитати текст, написати конспект  матеріалу за посиланням

https://www.libr.dp.ua/text/grani_2011_5_35.pdf

2. Перегляньте відео «Шенгенська угода» (додається)https://www.dw.com/uk/%D1%87%D0%BE%D0%BC%D1%83-%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0-%D1%83%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B0-%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%B0-%D0%B2%D0%B0%D0%B6%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%B0-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D1%94%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B8-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE/a-44454120

      3. Дайте письмово відповіді  контрольні питання:

Вкажіть умови для підписання Шенгену.

Назвіть наслідки скасування Шенгену.

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

Урок № 14                                                                                         9.11.2020

Група. К181/9

Тема 3. Розширення Європейського Союзу

Тема. Маастрихський договір та утворення ЄС

Домашнє завдання:

1.Прочитати текст, написати конспект  матеріалу за посиланням

http://studies.in.ua/ru/istoriya-gosudarstva-i-prava-zar-h-stran-shpargalk/3789-maastrihtskiy-dogovr-1992-r-utvorennya-yes.html

2. Перегляньте відео « Маастрихський договір» (додається) https://www.youtube.com/watch?v=zQaJELRmHbo

     3. Дайте письмово відповіді на контрольне питання:

Вкажіть причини підписання Маастрихського договору.

Виконане завдання прошу надсилати надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

Немає коментарів:

Дописати коментар