вівторок, 15 березня 2022 р.

 

16.03  Вт20 К21                              

                                                      

 

 

 

 

 

                                                    ПЛАН РОБОТИ

з предмета Всесвітня історія

зі здобувачами освіти

на період  з 24.02.2022

 

 

 

Урок № 26                                                                                         16.03.2022

Група. Вт201/9

РОЗДІЛ 5. Міжнародні відносини у другій половині  ХХ ― на початку ХХІ ст.

Тема.  Основні напрямки НТР в другій половині ХХ ст. та їх вплив на життя пересічного громадянина.

Домашнє завдання:

1. Прочитати параграф №42-43 електронного підручника  « Всесвітня історія  11 клас» за редакцією Ю.Буракова за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/437-vsesvtnya-storya-burakov-kiparenko-movchan-11-klas.html

2.  Перегляньте відео урок  «Міжнародні відносини » (додається) https://www.youtube.com/watch?v=erox-u2xiy0&list=PLFVSJgZgf7h-qJBQG9cs8SUSNKxKdqt0k&index=133

3. Дайте письмово відповіді на  завдання за посиланням https://drive.google.com/file/d/0B_Jq_7v_4CIxVlFZd3RiVHllLW8/view

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

Урок № 27                                                                                         16.03.2022

Група. Вт20 1/9

Тема 6. Розвиток культури (1945 р. ― початок ХХІ ст.).

Тема. Основні тенденції і течії розвитку літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики.

Домашнє завдання:

1. Прочитати параграф №44-47 електронного підручника  « Всесвітня історія  11 клас» за редакцією Ю.Буракова за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/437-vsesvtnya-storya-burakov-kiparenko-movchan-11-klas.html

     2. Перегляньте презентацію «Музеї світу » (додається) https://naurok.com.ua/prezentaciya-viznachni-muze-svitu-29857.html

3. Дайте письмово відповіді на  контрольні питання  (стор. 380)

 

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

dinamokv1927@gmail.com

 

 

                                                      ПЛАН РОБОТИ

з предмета Основи правових знань

зі здобувачами освіти

на період  24.02.2022

Урок № 9                                                                                         16.03.2022

Група. К211/9

Тема 2. Конституційні основи  України

Тема. Територіальний устрій України. Місцеве самоврядування. Поняття місцевого самоврядування в Україні, його система та повноваження

Домашнє завдання:

 1.Перегляньте відео урок  «Яку роль відіграє громада в житті людини, суспільства і держави» (додається) https://www.youtube.com/watch?v=jUdWPAELGyQ

2.Прочитати текст параграфа 13-14 на стр104-106,  написати конспект  матеріалу за посиланням https://portfel.info/load/9_klas/pravoznavstvo/narovljanskij_2017_rik/127-1-0-25594

      3. Дайте письмово відповіді  контрольні питання на стр 107( завдання 9, 10, 14, 15)::

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

Урок № 10                                                                                         16.03.2022

Група. К211/9

Тема 2. Конституційні основи  України  

Тема Практична робота: особисті (громадянські) права та свободи громадян України. Конституційні основи України.

Домашнє завдання:

 Завдання 1.

Згідно із загальною Декларацією прав людини, прийнятою Генеральною асамблеєю ООН 10 грудня 1948 року, кожна людина має право на громадянство, ніхто не може бути безпідставно позбавлений громадянства або права змінити своє громадянство. Отже, кожна країна-учасниця ООН повинна забезпечити це право кожній людині.

Питання (письмово):

Чому, на вашу думку, в Україні немає подвійного громадянства?

Завдання 2.

За Конституцією України існують такі права: особисті, політичні, економічні, соціальні та екологічні права.

Розв’яжіть ситуації. Які права були порушені?(опишіть коротко)

Ø     Громадянин України Василь П. відмовився утримувати своїх неповнолітніх дітей.

Ø     У листопаді 2013 р. студенти вийшли на мирну демонстрацію. Мітинг був жорстоко розігнаний.

Ø     Роботодавець не надав працівникам відпустки.

Ø     У міській лікарні №1 особі без громадянства Івану К. не надали першу медичну допомогу, якої він потребував, мотивуючи це відсутністю громадянства України.

Ø     Віталій П. відмовився компенсувати шкоду, завдану ним у зв’язку із забрудненням колодязя у с. Івашинівка.

Ø     60-річній бабусі відмовили у прийнятті документів до Педагогічного університету через похилий вік.

Завдання 3.

Закінчіть цитати:

1.       «Той, хто покладає на себе обов’язки, повинен…»

2.      «Ніхто не є зловмисником, якщо він використовує належні …»

3.      «Рівність прав не в тому, що всі ними користуються, а в тому, що вони…»

4.      «Природжені права існують тому, що існують…»

5.      «Твоя свобода  закінчується там, де починається…»

Завдання 4.

Встановіть відповідність:

1. Політичні права

А. Кожен має право на достатній життєвий рівень

2   Особисті права

Б. Кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом

3   Соціальні права       

В. Кожен має право на безпечне для життя навколишнє середовище

4   Культурні права

Г. Громадяни мають право проводити мирні демонстрації, мітинги

5   Екологічні права     

 

Д. Кожен має право на свободу та особисту недоторканність

 

 

Запам’ятайте! У випадку порушення ваших прав в Україні ви можете звертатися до державних органів:

- правоохоронні органи;

- інші правоохоронні організації;

- органи самоврядування;

- до народних депутатів України;

- до громадських та благодійних організацій.

            Правоохоронними органами слід вважати державні органи, основною (спеціальною) функцією яких є забезпечення законності та охорона правопорядку, боротьба з правопорушеннями, охорона законних прав та інтересів громадян, юридичних осіб, суспільства і держави в цілому.

            Якщо ви не отримали допомоги в своїй країні, не забувайте, що маєте право звернутися до міжнародних організацій.

            До них належать міжнародні організації та установи, що безпосередньо розглядають питання, пов'язані з порушенням прав і свобод людини, а саме:

1. Центр з прав людини Економічної і Соціальної Ради ООН.

2. Комісія з прав людини ООН.

3. Спеціальні органи ООН — Комітет із прав людини (Міжнародний пакт про громадянські і політичні права), Комітет з економічних, соціальних та культурних прав (Міжнародний пакт про економічні, соціальні та культурні права), Комітет з прав дитини (Конвенція про права дитини), Комітет із ліквідації расової дискримінації (Конвенція про ліквідацію всіх форм расової дискримінації), Комітет проти застосування катувань (Конвенція проти катувань та інших жорстоких, нелюдських або принижуючих гідність видів поводження і покарання).

4. Верховний комісар ООН із заохочення і захисту всіх прав людини (з прав людини). За розпорядженням Верховного комісара ООН з прав людини встановлено «лінію прямого зв'язку з питань прав людини» — постійно діючу лінію факсимільного зв'язку, яка дозволяє Центру з прав людини ООН контролювати надзвичайні ситуації в галузі порушень прав людини. Лінія прямого зв'язку доступна для жертв порушень прав людини, для їхніх родичів і неурядових організацій.

5. Європейський суд з прав людини.

Невід’ємними від прав є обов’язки: захист Вітчизни, повага до державних  символів, не завдавати шкоди природі, культурі, оплачувати податки, збори, дотримуватись Конституції  та законів України, не посягати на права,свободи,честь та гідність інших людей; батьки мають піклуватись про неповнолітніх дітей.

Виконане завдання прошу надсилати надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

 

                                                      ПЛАН РОБОТИ

з предмета громадянська освіта

зі здобувачами освіти

на період з 24.02.2022

 

Урок № 36                                                                                        16.03.2022

Група. Вт201/9

РОЗДІЛ 4. Громадянська участь у житті суспільства

Тема. Активна громадянська позиція.

Домашнє завдання:

1.Перегляньте відео урок  «Якими є умови та форми активної громадянської участі у житті суспільства» (додається) https://www.youtube.com/watch?v=WvQ0SZOPgHc

2.Прочитати параграф №26 стр118-120, написати конспект  електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html

3.Перегляньте презентацію «Громадянська участь у житті суспільства» (додається) https://vseosvita.ua/library/prezentacia-gromadanska-ucast-u-zitti-suspilstva-231572.html

     4. Дайте письмово відповіді на контрольні питання презентації слайдів 13-14

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

Урок № 37                                                                                        16.03.2022

Група. Вт201/9

РОЗДІЛ 5 . Школа – простір демократії

Тема. Шкільна громада. Взаємодія учнів, учителів, батьків, шкільної адміністрації в організації шкільного життя.

Домашнє завдання:

1.Перегляньте відео урок  «Як живе і врядується шкільна громада» (додається) https://www.youtube.com/watch?v=tlRpxxzSr34

2.Прочитати параграф №27 стр122, написати конспект  електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html

3.Перегляньте презентацію «Школа – простір демократії» (додається) https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-skola-prostir-demokratii-241397.html

     4. Дайте письмово відповіді на контрольні питання презентації слайд16

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

Немає коментарів:

Дописати коментар