вівторок, 1 березня 2022 р.

 

2.03    К21    Вт20                              

                                                      ПЛАН РОБОТИ

з предмета Всесвітня історія

зі здобувачами освіти

на період карантину з 29.03.2021

 

Урок № 24                                                                                        2.03.2022

Група. Вт201/9

РОЗДІЛ 5. Міжнародні відносини у другій половині  ХХ ― на початку ХХІ ст.

Тема. Світ наприкінці ХХ ― на початку ХХІ ст.  

Домашнє завдання:

1. Прочитати параграф №41 електронного підручника  « Всесвітня історія  11 клас» за редакцією Ю.Буракова за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/437-vsesvtnya-storya-burakov-kiparenko-movchan-11-klas.html

     2. Дайте письмово відповіді на  контрольні питання  (стор. 317)

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

dinamokv1927@gmail.com

 

 

 

Урок № 25                                                                                         2.03.2022

Група. Вт201/9

РОЗДІЛ 5. Міжнародні відносини у другій половині  ХХ ― на початку ХХІ ст.

Тема.  Практичне заняття. Україна в системі міжнародних відносин кінця ХХ ― початку ХХІ ст.

Домашнє завдання:

   1. Перегляньте відео урок  «Вихід України на міжнародну арену » (додається ) https://www.youtube.com/watch?v=7tgOcwZVANU

2. 1. Перегляньте відео урок  «Міжнародні відносини » (додається) https://www.youtube.com/watch?v=Grc4tnbGpyk

3. Дайте письмово відповіді на  контрольні питання  (стор. 355)

 

C:\Documents and Settings\Mufasa\Рабочий стол\Рисунок1.png

 

·     Розглянте карту.

·     Визначте в яких країнах є Посольства та Генеральні консульства України.

·     Визначте в яких країнах є тільки Посольства України.

·     З якими країнами Україна має мінімальні міжнародні відносини?

·     З чим пов’язана саме така локація країн з якими Україна має найтісніші міжнародні відносини?

·     Поміркуйте. Які переваги надає підтримання тісних міжнародних відносин з провідними країнами світу?

·     Поміркуйте. Які переваги надає підтримання тісних міжнародних відносин з країнами, що розвиваються?

 

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/02/Cold_war_europe_military_alliances_map_en.png/800px-Cold_war_europe_military_alliances_map_en.png

·     Розгляньте військово-політичний поділ Європи під час Холодної війни.

·     Визначте, які країни були союзниками СРСР?

·     Визначте, які країни були союзниками США?

·     Поміркуйте до яких наслідків міг привести цей конфлікт, якби «холодна» війна переросла в «гарячу»?

 

·    
Розгляньте фотографії часу «холодної війни». Визначте основні події цього періоду.

·     Які хронологічні межі цього періоду?

·     Який результат «холодної війни»?

·     Яка локалізація конфлікту?

·     Які основні віхи становлення України як субєкта міжнародних відносин?

·     Поміркуйте. Яка з віх встановлення України як суб’єкта міжнародних відносин є найсуттєвішою?

 

·     Розгяньте основні організації, членом яких є Україна? Зробіть висновки про роль України у системі міжнародних відносин.

·     Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

dinamokv1927@gmail.com

ПЛАН РОБОТИ

з предмета Основи правових знань

зі здобувачами освіти

на період карантину з 24.02.2022

Урок № 7                                                                                         2.03.2022

Група. К211/9

Тема 2. Конституційні основи  України

Тема. Президент України. Президент України – глава держави.  Кабінет Міністрів України та інші органи виконавчої влади.

Домашнє завдання:

 1.Прочитати текст параграфа 13-14 на стр96-101,  написати конспект  матеріалу за посиланням https://portfel.info/load/9_klas/pravoznavstvo/narovljanskij_2017_rik/127-1-0-25594

  2. Перегляньте відео «Народне волевиявлення. Референдум» (додається) https://naurok.com.ua/prezentaciya-narodne-voleviyavlennya-referendum-175345.html

      3. Дайте письмово відповіді  контрольні питання на стр 108( перевір себе)::

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

Урок № 8                                                                                         2.03.2022

Група. К211/9

Тема 2. Конституційні основи  України  

Тема Прокуратура.Правосуддя. Конституційний Суд України. Здійснення правосуддя в Україні винятково судами. Система судів в Україні. Основні засади судочин¬ства.

Домашнє завдання:

1.Прочитати текст параграфа 13-14 стр.101-103, написати конспект  матеріалу за посиланням https://portfel.info/load/9_klas/pravoznavstvo/narovljanskij_2017_rik/127-1-0-25594

 

2. Перегляньте презентацію «Верховна рада України» (додається) https://naurok.com.ua/prezentaciya-tema-verhovna-rada-ukra-ni-prezident-ukra-ni-kabinet-ministriv-ukra-ni-127104.html

3. Дайте письмово відповіді  контрольні питання на стр 108( переавр себе):

Виконане завдання прошу надсилати надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

                                             

                                                ПЛАН РОБОТИ

                                              з предмета Громадянська освіта

зі здобувачами освіти

на період карантину з 24.02.2022

 

Урок № 32                                                                                        2.03.2022

Група. Вт201/9

РОЗДІЛ 5. Громада

Тема. Поняття громади. Роль громади в житті людини, суспільства, держави

Домашнє завдання:

1.Прочитати текст параграфу №24 електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html

2.Перегляньте презентацію « Громада» (додається  https://www.youtube.com/watch?v=tlHBJkCVMsY

     3. Дайте письмово відповіді на контрольне питання   (стор. 113,114)

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

Урок № 33                                                                                        2.03.2022

Група. Вт201/9

РОЗДІЛ 5. Громада

Тема. Реалізація та захист громадою своїх прав і законних інтересів. Вплив громадян на вирішення проблем громади.

Домашнє завдання:

1.Прочитати текст параграфу №25 електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html

2.Перегляньте презентацію « Громада» (додається  https://www.youtube.com/watch?v=tlHBJkCVMsY

     3. Дайте письмово відповіді на контрольне питання   (стор. 116)

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

Немає коментарів:

Дописати коментар