2.03 К21 Вт20
ПЛАН РОБОТИ
з предмета Всесвітня
історія
зі здобувачами освіти
на період карантину з 29.03.2021
Урок № 24 2.03.2022
Група. Вт201/9
РОЗДІЛ 5. Міжнародні відносини у другій половині ХХ ― на початку ХХІ ст.
Тема. Світ наприкінці
ХХ ― на початку ХХІ ст.
Домашнє завдання:
1.
Прочитати параграф №41 електронного підручника « Всесвітня
історія 11 клас» за редакцією Ю.Буракова за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/437-vsesvtnya-storya-burakov-kiparenko-movchan-11-klas.html
2. Дайте письмово відповіді на контрольні питання (стор. 317)
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
Урок № 25
2.03.2022
Група. Вт201/9
РОЗДІЛ 5. Міжнародні відносини у другій половині ХХ ― на початку ХХІ ст.
Тема. Практичне
заняття. Україна в системі
міжнародних відносин кінця ХХ ― початку ХХІ ст.
Домашнє завдання:
1. Перегляньте відео урок «Вихід України на міжнародну арену »
(додається ) https://www.youtube.com/watch?v=7tgOcwZVANU
2. 1. Перегляньте відео
урок «Міжнародні відносини » (додається) https://www.youtube.com/watch?v=Grc4tnbGpyk
3. Дайте письмово
відповіді на контрольні питання (стор. 355)
·
Розглянте карту.
·
Визначте в яких країнах є
Посольства та Генеральні консульства України.
·
Визначте в яких країнах є
тільки Посольства України.
·
З якими країнами Україна
має мінімальні міжнародні відносини?
·
З чим пов’язана саме така
локація країн з якими Україна має найтісніші міжнародні відносини?
·
Поміркуйте. Які переваги
надає підтримання тісних міжнародних відносин з провідними країнами світу?
·
Поміркуйте. Які переваги
надає підтримання тісних міжнародних відносин з країнами, що розвиваються?
·
Розгляньте
військово-політичний поділ Європи під час Холодної війни.
·
Визначте, які країни були
союзниками СРСР?
·
Визначте, які країни були
союзниками США?
·
Поміркуйте до яких
наслідків міг привести цей конфлікт, якби «холодна» війна переросла в «гарячу»?
·
Розгляньте фотографії часу «холодної війни». Визначте
основні події цього періоду.
· Які хронологічні межі цього періоду?
·
Який результат «холодної
війни»?
·
Яка локалізація конфлікту?
·
Які основні віхи становлення України як суб’єкта міжнародних відносин?
·
Поміркуйте.
Яка з віх встановлення України як суб’єкта міжнародних відносин є
найсуттєвішою?
·
Розгяньте основні організації, членом яких є Україна?
Зробіть висновки про роль України у системі міжнародних відносин.
·
Відповіді на контрольні
питання прошу надсилати на електронну адресу
ПЛАН РОБОТИ
з предмета Основи
правових знань
зі здобувачами освіти
на період карантину з 24.02.2022
Урок № 7
2.03.2022
Група. К211/9
Тема 2. Конституційні
основи України
Тема. Президент України. Президент України – глава держави. Кабінет
Міністрів України та інші органи виконавчої влади.
Домашнє завдання:
1.Прочитати
текст параграфа 13-14 на стр96-101,
написати конспект матеріалу за
посиланням https://portfel.info/load/9_klas/pravoznavstvo/narovljanskij_2017_rik/127-1-0-25594
2. Перегляньте
відео «Народне волевиявлення. Референдум» (додається) https://naurok.com.ua/prezentaciya-narodne-voleviyavlennya-referendum-175345.html
3. Дайте письмово відповіді контрольні питання на стр 108( перевір себе)::
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
dinamokv1927@gmail.com
Урок № 8
2.03.2022
Група. К211/9
Тема 2. Конституційні основи України
Тема
Прокуратура.Правосуддя. Конституційний
Суд України. Здійснення правосуддя в Україні винятково судами. Система судів в
Україні. Основні засади судочин¬ства.
Домашнє завдання:
1.Прочитати текст параграфа 13-14 стр.101-103,
написати конспект матеріалу за
посиланням https://portfel.info/load/9_klas/pravoznavstvo/narovljanskij_2017_rik/127-1-0-25594
2. Перегляньте презентацію «Верховна рада України» (додається) https://naurok.com.ua/prezentaciya-tema-verhovna-rada-ukra-ni-prezident-ukra-ni-kabinet-ministriv-ukra-ni-127104.html
3. Дайте письмово
відповіді контрольні питання на стр 108(
переавр себе):
Виконане завдання прошу надсилати надсилати на електронну
адресу
dinamokv1927@gmail.com
ПЛАН РОБОТИ
з предмета Громадянська освіта
зі здобувачами освіти
на період карантину з 24.02.2022
Урок № 32
2.03.2022
Група. Вт201/9
РОЗДІЛ 5. Громада
Тема. Поняття громади. Роль громади в житті людини,
суспільства, держави
Домашнє завдання:
1.Прочитати
текст параграфу №24 електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html
2.Перегляньте презентацію « Громада» (додається https://www.youtube.com/watch?v=tlHBJkCVMsY
3. Дайте письмово відповіді на контрольне
питання (стор. 113,114)
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
dinamokv1927@gmail.com
Урок № 33 2.03.2022
Група. Вт201/9
РОЗДІЛ 5. Громада
Тема. Реалізація та
захист громадою своїх прав і законних інтересів. Вплив громадян на вирішення
проблем громади.
Домашнє завдання:
1.Прочитати
текст параграфу №25 електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html
2.Перегляньте презентацію « Громада» (додається https://www.youtube.com/watch?v=tlHBJkCVMsY
3. Дайте письмово відповіді на контрольне
питання (стор. 116)
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
dinamokv1927@gmail.com
Немає коментарів:
Дописати коментар