6.04. Вт20
ПЛАН РОБОТИ
з предмета громадянська
освіта
зі здобувачами освіти
на період з 24.02.2022
Урок № 40
6.04.22
Група. Вт 201/9
РОЗДІЛ 6. Дитячі й молодіжні громадські об'єднання
Тема. Створення
молодіжної громадської організації.
Домашнє завдання:
1.Прочитати
параграф №28 стр128-129; електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html
2.Перегляньте
презентацію «Молодіжні організації» (додається) http://www.myshared.ru/slide/1387420
3. Дайте письмово відповіді на контрольні
питання (стор. 129 Поміркуйте)
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
dinamokv1927@gmail.com
Урок №41 6.04.22
Група. Вт 201/9
РОЗДІЛ 6. Дитячі й молодіжні громадські об'єднання
Тема. Практичні заняття: «Створюємо дитячу
організацію в школі».
Домашнє завдання:
Виконайте завдання за посиланням https://naurok.com.ua/praktichne-zanyattya-stvoryuemo-dityachu-organizaciyu-v-shkoli-117590.html
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
dinamokv1927@gmail.com
Урок № 42
6.04.22
Група. Вт 201/9
РОЗДІЛ 6. Україна – член європейського та
світового співтовариства
Тема. Підсумкова
контрольна робота за рік.
Домашнє завдання:
Виконайте письмово
завдання:
Підсумкове
узагальнення за рік
1.
Ідентичність це:
o
Підвищення особистого освітнього рівня;
o
Розуміння своєї унікальності, з одного боку,
та відчуття приналежності до певної соціальної групи, з іншого;
o
Відчуття себе сучасною людиною.
2.
Особистість може ідентифікувати себе:
o
Лише з однією соціальною групою;
o
З декількома соціальними группами одночасно;
o
Тільки з рідними та близькими людьми.
3.
Укажіть, щоіз зазначеного переліку не є цінність прав людини:
o
Індивідуальність;
o
Добробут;
o
Рівність;
o
Недискримінація
4.
Виберіть найточніше закінчення твердження: «Принцип
добробуту дитини означає, що…»:
o
Для дитини
мають бути створені найкращі умови для її життя і здоров’я ;
o
В усіх
діях стосовно дітей першочергову увагу приділяють якнайкращому забезпеченню
інтересів дитини;
o
Батьки
повинні максимально задовольняти вибір дитини;
o
Головним
для дитини є забезпечення повноцінного харчування та відпочинку.
5.
Стереотипи – це:
o
Багатогранний
вимір дійсності;
o
Стійке і
спрощене уявлення про певну особу;
o
Прагнення
до особистісного вдосконалення;
6.
Найагресивнішими проявами дискримінації є:
o
Абстракціонізм,
культуризм, кубізм;
o
Волонтерство,
толерантність, емпатія;
o
Ксенофобія,
расизм, сексизм.
7.
Булінг передбачає:
o
Агресивну
й ворожу поведінку однієї дитини щодо іншої;
o
Систему
позитивної взаємодії у шкільному колективі;
o
Інтеграцію
новачків у шкільний колектів.
8.
Вкажіть, що не є ознакою демократії:
o
Наявність
законодавчого органу та конституції;
o
Виборність
органів влади;
o
Взаємодія
організованих об’єднань суспільства, що відбувається без прямого втручання
держави
o
Однопартійність
і наявність офіційної державної ідеології.
9.
Вкажіть правильне твердження:
o
Молодіжні
громадські організації – це об’єднання громадян віком від 14до 30 років, метою
яких є здійснення діяльності, спрямованої на задоволення та захист своїх
законних соціальних, економічних, творчих духовних та інших спільних інтересів;
o
Дитячі
громадські організації – це об’єднання громадян віком від 6 – 14 років, метою яких
є здійснення діяльності, спрямованої на реалізацію та захист своїх прав і
свобод, творчих здібностей;
o
Молодіжні
та дитячі громадські організації утворюються і діють на садах добровільності,
рівноправності їхніх членів, самоврядування, законності та гласності;
o
Вступ
неповнолітніх віком до 14 років до дитячих громадських організацій здійснюються
за письмовою згодою батьків, усиновителів, опікунів або піклувальників.
10. Установіть
відповідності між учасниками ринкових
відносин і доходами, які вони отримують:
·
Підприємиць |
·
Заробітна
плата |
·
Найманий
працівник |
·
процент |
·
власник
банківського вкладу |
·
дивіденди |
·
Співвласник
акціонерного товариства |
·
прибуток |
|
·
гонорар |
o
Європейського
Союзу;
o
Ради
Європи;
o
Європейської
Ради.
12. Східне
партнерство – це:
o
Регіональне
угрупування країн Центральної та Східної Європи;
o
Політика
Європейського Союзу, що має на меті зміцнення відносин зі східними сусідами ЄС;
o
Міжнародна
організація, яка сприяє розвитку партнерських відносин.
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
dinamokv1927@gmail.com
ПЛАН РОБОТИ
з предмета Всесвітня
історія
зі здобувачами освіти
на період з 24.02.2022
Урок № 30
6.04.22
Група. Вт20 1/9
Тема 6. Розвиток культури (1945 р. ― початок ХХІ
ст.).
Тема. Підсумковий урок.
Домашнє завдання:
1. Перегляньте відео урок «Глобальні
проблеми світу» (додається) https://www.youtube.com/watch?v=N5KCHcrBCr8
2. Дайте письмово
відповіді на питання:
1. Охарактеризуйте
поняття «Глобальні проблеми світу».
2. Класифікуйте основні
проблеми людства.
Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на
електронну адресу
Немає коментарів:
Дописати коментар