четвер, 7 квітня 2022 р.

 

8.04. К21 Мк21                                            

 

ПЛАН РОБОТИ

з предмета Громадянська освіта

зі здобувачами освіти

на період з 24.02.2022

Урок № 55                                                                                         8.04. 22

Група. К21 1/9

Тема 2. Соціальні цілі економіки

Тема. Обмеженість ресурсів. Необхідність  раціонального та ефективного  використання ресурсів. Вплив діяльності людини на довкілля.

Домашнє завдання:

1.    Прочитати параграфи №38, 39; електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html

2.    Перегляньте відео «Вплив діяльності людини на довкілля» (додається) https://www.youtube.com/watch?v=SMEf9ksdjnc

     3. Дайте письмово відповіді на контрольні питання (стор. 176)

 

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

Урок № 56                                                                                         8.04.2022

Група. К21 1/9

РОЗДІЛ 6. ВЗАЄМОДІЯ ГРОМАДЯН І ДЕРЖАВИ В ДОСЯГНЕННІ СУСПІЛЬНОГО ДОБРОБУТУ

Тема. Принципи ринкової економіки. Кругообіг в ринковій економіці.

Домашнє завдання:

3.    Прочитати параграф №40; електронного підручника« Громадянська освіта 10 клас» за редакцією Т.Бакка за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/1186-gromadyanska-osvita-10-klas-bakka.html

4.    Перегляньте відео «Попит і  пропозиція, ринкова ціна, конкуренція. » (додається) https://www.youtube.com/watch?v=TYQpJFxpsPg

     3. Дайте письмово відповіді на контрольні питання (стор. 184)

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

                                              ПЛАН РОБОТИ

з предмета Всесвітня історія

зі здобувачами освіти

на період карантину з 29.03.2021

 

 

 

Урок № 31                                                                                         8.04.22

Група. К211/9  

Розділ7. « Розвиток культури у п. п. ХХст.»

Тема Практичне заняття. Зміна ролі чоловіка і жінки в повсякденному житті в умовах війни. Нюрнберзький та Токійський процеси над воєнними злочинцями..

Домашнє завдання:

1. Переглянути відео «Жінки України: час і доля»  за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=i30aIHbD5WQ

     2. Опрацювати текст  і назвіть роди військ, де воювали жінки. Висловіть судження щодо зміни ролі чоловіка і жінки в умовах війни.

Текст №1

Майже 800 тис. жінок воювали з нацистами під час війни СРСР з Німеччиною. Вони служили в різних військових структурах: більшість у госпіталях (61 % середнього медперсоналу становили жінки), у підрозділах зв’язку (80%), у дорожніх військах — майже половина складу. Жінки були снайперами, розвідницями, зенітницями.Чимало жінок були удостоєні звання Героїв Радянського Союзу. Так, за форсування Дніпра однією з перших звання Героя одержала санінструктор 667-го стрілецького полку 218-ї стрілецької дивізії старший сержант медичної служби Зінаїда Самсонова. 26-27 вересня 1943 року на Букринському плацдармі вона під ворожим вогнем винесла 30 поранених бійців і сама евакуювала їх на лівий берег.Найбільше серед жінок, що отримали звання Героїв Радянського Союзу, було льотчиць. Цього високого звання удостоєні 83 жінки-льотчиці. Серед них — 25 льотчиць, що служили жіночому авіаційному полку, так звані «Нічні відьми». Одна з них — українка Поліна Гельман.

Текст №2

Зі спогадів снайпера Ю. Жукової. У Східній Пруссії за день доводилося відбивати по 6-8 атак фашистів. В окопи пішли всі: лікарі, медсестри, поранені, контужені. Харчуватися не було чим, уночі під обстрілом на полі іноді вдавалося назбирати відро мерзлої картоплі. Не вистачало боєприпасів. Радянські війська прорвали оточення, коли в нас залишилося по 2 патрони — один для німця, другий для себе.

Текст №3

Крім безпосередньої участі в бойових діях, жінки взяли на себе весь тягар праці в тилу: на заводах і фабриках, на будівництві й транспорті, на полях і фермах. Вони виконували всю важку роботу, якою раніше опікувалися чоловіки. Крім того, жінки годували та виховували дітей, облаштовували житло. Під час війни вони виконували і жіночу, і чоловічу роботу, залишаючись малозахищеною та вразливою частиною суспільства. Лише через багато років жінки досягли рівноправності в політичній, економічній та соціальній сферах.

3. Дайте письмово відповіді на завдання:

Написати есе за темою: «Зміна ролі чоловіка і жінки в повсякденному житті в умовах війни».

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

Урок № 31                                                                                         8.04.22

Група. К211/9  

Розділ7. « Розвиток культури у п. п. ХХст.»

Тема. Досягнення науки і техніки.

Домашнє завдання:

1. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=HDGeBjvX980&list=PLRL-cCeT_VFogaphFtl7j6PwOyXkj3EtM&index=104

1. Прочитати параграф №25 стр. 244-246 електронного підручника  « Всесвітня історія  10 клас» за редакцією П.Полянський за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/419-vsesvtnya-storya-polyanskiy-10-klas.html

2. Перегляньте презентацію « Культура у 30-хрр » (додається) https://www.youtube.com/watch?v=mGaSM9v-G0Q

     3. Дайте письмово відповіді на контрольні питання  1-2(стор. 249)

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

                                              ПЛАН РОБОТИ

з предмета Всесвітня історія

зі здобувачами освіти

на період карантину з 29.03.2021

 

 

 

Урок № 31                                                                                         8.04.22

Група. Мк211/9  

Розділ7. « Розвиток культури у п. п. ХХст.»

Тема Практичне заняття. Зміна ролі чоловіка і жінки в повсякденному житті в умовах війни. Нюрнберзький та Токійський процеси над воєнними злочинцями..

Домашнє завдання:

1. Переглянути відео «Жінки України: час і доля»  за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=i30aIHbD5WQ

     2. Опрацювати текст  і назвіть роди військ, де воювали жінки. Висловіть судження щодо зміни ролі чоловіка і жінки в умовах війни.

Текст №1

Майже 800 тис. жінок воювали з нацистами під час війни СРСР з Німеччиною. Вони служили в різних військових структурах: більшість у госпіталях (61 % середнього медперсоналу становили жінки), у підрозділах зв’язку (80%), у дорожніх військах — майже половина складу. Жінки були снайперами, розвідницями, зенітницями.Чимало жінок були удостоєні звання Героїв Радянського Союзу. Так, за форсування Дніпра однією з перших звання Героя одержала санінструктор 667-го стрілецького полку 218-ї стрілецької дивізії старший сержант медичної служби Зінаїда Самсонова. 26-27 вересня 1943 року на Букринському плацдармі вона під ворожим вогнем винесла 30 поранених бійців і сама евакуювала їх на лівий берег.Найбільше серед жінок, що отримали звання Героїв Радянського Союзу, було льотчиць. Цього високого звання удостоєні 83 жінки-льотчиці. Серед них — 25 льотчиць, що служили жіночому авіаційному полку, так звані «Нічні відьми». Одна з них — українка Поліна Гельман.

Текст №2

Зі спогадів снайпера Ю. Жукової. У Східній Пруссії за день доводилося відбивати по 6-8 атак фашистів. В окопи пішли всі: лікарі, медсестри, поранені, контужені. Харчуватися не було чим, уночі під обстрілом на полі іноді вдавалося назбирати відро мерзлої картоплі. Не вистачало боєприпасів. Радянські війська прорвали оточення, коли в нас залишилося по 2 патрони — один для німця, другий для себе.

Текст №3

Крім безпосередньої участі в бойових діях, жінки взяли на себе весь тягар праці в тилу: на заводах і фабриках, на будівництві й транспорті, на полях і фермах. Вони виконували всю важку роботу, якою раніше опікувалися чоловіки. Крім того, жінки годували та виховували дітей, облаштовували житло. Під час війни вони виконували і жіночу, і чоловічу роботу, залишаючись малозахищеною та вразливою частиною суспільства. Лише через багато років жінки досягли рівноправності в політичній, економічній та соціальній сферах.

3. Дайте письмово відповіді на завдання:

Написати есе за темою: «Зміна ролі чоловіка і жінки в повсякденному житті в умовах війни».

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

 

Урок № 31                                                                                         8.04.22

Група. Мк211/9  

Розділ7. « Розвиток культури у п. п. ХХст.»

Тема. Досягнення науки і техніки.

Домашнє завдання:

1. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=HDGeBjvX980&list=PLRL-cCeT_VFogaphFtl7j6PwOyXkj3EtM&index=104

1. Прочитати параграф №25 стр. 244-246 електронного підручника  « Всесвітня історія  10 клас» за редакцією П.Полянський за посиланням https://pidruchnyk.com.ua/419-vsesvtnya-storya-polyanskiy-10-klas.html

2. Перегляньте презентацію « Культура у 30-хрр » (додається) https://www.youtube.com/watch?v=mGaSM9v-G0Q

     3. Дайте письмово відповіді на контрольні питання  1-2(стор. 249)

Відповіді на контрольні питання прошу надсилати на електронну адресу

  dinamokv1927@gmail.com

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар